حسینا

حسینا روی خط نسبتا خاص پیش می رود حوالی ۴۵۰ تا ۵۰۰ و در مهر با فروش کمتر از شهریور ۳۸۸ میلیارد ریال درامد داشته است . شهریور البته با کمی افت نسبت به مرداد ۴۰۳ میلیارد ریال درامد داشته درمرداد۴۷۰ میلیارد ریال درامد داشته و البته در حد تیر و خرداد بوده است روند کمی افت کرده و کاهشی است و این جالب نیست ولی به این توضیح هم باید توجه کرد که :با توجه به اينکه صورتحسابهاي بخش عمده اي از درآمدهاي شرکت توسط سازمان بنادر و دريانوردي صادر ميگردد و با تاخير چند روزه جهت ثبت در دفاتر و اعمال در حسابها در اختيار شرکت قرار مي گيرد مبالغ نهايي منظور شده در حسابها در مقطع ۶ ماهه با اطلاعات ارسالي در گزارش فعاليت ۶ ماهه تفاوتهايي به شرح اصلاحات جدول فوق داشته است.

جمع۷ ماهه ۲۸۹۸ میلیارد ریال فروش داشته است . میانگین فروش ۶ماهه ۴۱۸ میلیارد ریال است .

هجرت

هجرت در مهر به درامد شبیه ماه قبل رسیده و ۲۴۱۲ میلیارد ریال درامد داشته شهریور با درامد ۲۴۰۰ میلیارد ریالی مواجه بوده است و در مجموع ۷ ماهه ۱۶۰۲۱ میلیارد ریال بوده است. میانگین فروش ۶ ماهه قبل ۲۱۷۸ میلیارد ریال بوده و فعلا بالای میانگین است.

ونیکی

مديريت سرمايه گذاري ملي ايران از زیر مجموعه های ونیکی در ۳ ماهه گذشته ۳۵۷ میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته است /سهم تا مهر ۲۰۸۵۶۴ میلیون ریال سود محقق کرده است .

بتا سهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *