شیران

شیران در مهر با فروش ۲۱۵۸ میلیارد ریالی یک خبرخوب برای سهامداران خود است … نرخ فروش نیز در الکیل بنزن داخلی ۱۲۱,۳۷۱,۳۱۲ ریال است در صادراتی نیز که تمرکز این ماه برصادرات بوده نرخ ۱۱۸,۶۰۶,۳۳۲ ریال است . شهریور با فروش کمی بهتر از مرداد ۱۶۸۴ میلیارد ریال فروش زد . نرخ داخلی ۱۲۴,۶۵۷,۴۰۱ ریال بوده در مرداد ۱۵۲۳ میلیارد ریال فروش داشته و نشان میدهددر ۳ ماهه گذشته رشد داشته در مرداد الکيل بنزن خطي داخلی با نرخ ۱۳۳,۴۴۸,۱۱۹ ریال و صادراتی ۱۲۷,۷۷۱,۶۶۳ ریال بود . تیر با فروش ۱۱۹۸ میلیارد ریالی مواجه بوده است . الکيل بنزن خطي با نرخ ۱۲۷,۴۱۵,۱۴۷ ریال و نرمال پارافین ۹۵,۰۴۶,۸۱۸ ریال بوده جمع فروش۱۰ ماهه ۱۵۸۹۵ میلیارد ریال شده است . میانگین فروش ۹ ماهه ۱۵۲۶ میلیارد ریال بوده و عملکرد خوبی را در مهر ثبت کرده است.

کاذر

کاذر هم گزارش داد … در مهر ۱۳۸ میلیارد ریال فروش داشته است و کمی نسبت به شهریور افت کرد ولی نرخ خوب بود و ۳۴,۳۹۳,۳۱۶ ریال بوده. در تیر ۱۳۲ میلیارد ریال فروش زده بود . در مرداد با فروش ۱۳۳ میلیارد ریالی و نرخ فروش با افت ۳۱,۹۲۱,۷۶۵ ریال بوده .در شهریور این عدد ۱۴۶ میلیارد ریال است و نرخ فروش ۳۹,۴۲۱,۲۵۱ ریال است جمع فروش به ۹۵۱ میلیارد ریال رسیده .میانگین فروش ۱۳۵ میلیارد ریال است و در همین سطح است . گزارش نرمالی است.

قصفها

قصفها در مهر با فروش ۱۷۳ میلیارد ریالی مواجه شده است و در ۷ماهه ۱۴۷۳ میلیارد ریال فروش داشته است . فعلا تولید بد نبوده ولی بیشتر فروش این مدت از موجودی قبل بوده است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *