انتشار خبر تایید افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی در نماد خساپا در پیش‌گشایش معاملات سبب شد شروع بازار با تشکیل صف خرید این نماد و نیز نمادهای خودرو و خپارس همراه باشد. توجه بازار به گروه خودرو منجر به افزایش تقاضا در سایر گروه‌ها نیز شد و به این ترتیب شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی معاملات حدود ۱۵۰۰ واحد رشد را تجربه کرد.
در گروه بانکی نیز معاملات نماد #وپاسار قابل توجه بود و با افزایش تقاضا به صف خرید رسید.

اما در ادامه به تدریج با افزایش عرضه‌ها در گروه خودرویی و عرضه‌ی صف خرید خساپا، فشار فروش در بازار بیشتر شد و اغلب سهام بازار با نوسان‌های منفی مواجه شدند.
اگرچه تقابل خریدار و فروشنده حتی تا دقایق پایانی بازار ادامه داشت اما تداوم عرضه در این گروه به عنوان گروه اثر گذار و به اصطلاح لیدر سبب شد مجموعه‌ی بازار با افزایش عرضه همراه باشد و بازار با نوسان منفی به کار خود پایان دهد.
شاخص کل با عقب نشینی از رشد اولیه‌ی خود ۵۲۵ واحد مثبت را تجربه کرد و شاخص هم‌وزن نیز با ۵۶۲ واحد رشد اولین روز معاملاتی هفته را به پایان رساند.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *