بازگشت به بازار

در دومین روز هفته و برگشت شرایط به حالت عادی، معاملات نیز شکل معمول خود را کم‌کم به دست آورده است. ابتدای بازار در تعادل قیمتی و با برتری اندک فروشنده به خریدار آغاز شد. همچون معاملات چند وقت اخیر اغلب سهام بنیادی و سود محور با استقبال کم معامله‌گران مواجه بودند و محوریت معاملات بازار با سهام شرکت‌های متوسط و کوچک بود.

در ادامه و در یک سوم پایانی بازار به تدریج تقاضا در شرکت‌هایی که اخباری همچون تجدید ارزیابی دارند، افزایش یافت و گروه خودرو نیز با نوسان‌ مثبت مواجه شد. روند صعودی بازار تا انتهای وقت معاملاتی به آرامی تدوام یافت.
نمادهای #ونوین، #حکشتی و #فاراک از جمله نمادهای قابل توجه در بازار امروز بودند که پس از معاملاتی با حجم بالا به صف خرید رسیدند.
در نهایت #شاخص_کل با جبران افت نیمه‌ی اول معاملات با ۱۵۱ واحد رشد به کار خود پایان داد و #شاخص_هم‌وزن ۶۹۰ واحد مثبت را تجربه کرد.

در ویدئوی زیر خواهید دید

🎬 روز متعادل بازار سهام با ۲۳۰۰ میلیارد تومان معامله

🔹 خودرویی ها و قندی ها جان گرفتند…

🔹آغاز ویتامین گیری مجدد «ویتانا» با یک تجدید ارزیابی جذاب

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *