تکمبا

تکمبا در ابان با فروش بسیار خوب ۱۵۲ میلیارد ریالی عدد بالایی را ثبت کرده است و بعد از ۲ ماه دوباره صعودی شد . مهر با فروش زیر ۱۰ میلیارد ریالی یکی از سخت ترین ماه ها بود . شهریورهم نسبت به ماه قبل افت کرد و ۹۵ میلیارد ریال فروش زد سهم در مرداد با فروش کمتر از تیر به عدد ۱۷۲ میلیارد ریالی رسیده در تیر یک گزارش فروش خوب را زد که ۲۳۸ میلیارد ریال فروش زده بود ۸ماهه ۹۶۷ میلیارد ریال فروش زده و عملکرد ابان سهم خوب بوده است.

غسالم

غسالم ابان را خوب پیش برده و در حد مهر اندکی کمتر است . با هم سهم را مروری داشته باشیم : در تیر فروش به ۱۷۶ میلیارد ریال رسیده و مرداد با کمی رشد ۱۸۹ میلیارد ریال و شهریور با ثبات ۱۸۹ میلیارد ریالی مواجه بود.سهم در مهر به عدد خوب ۲۱۵ میلیارد ریالی رسیده است و ابان هم همان حوالی و ۲۰۵ میلیارد ریال است و۸ ماهه ۱۴۶۳ میلیارد ریال فروش داشته است میانگین فروش ۷ماهه گذشته ۱۸۰ میلیارد ریال بوده است.

سفانو

سفانو از سهم های خوب سیمانی است نگاهی به روند سهم داشته باشیم :سهم کمی روند سینوسی و نوسانی داشته است در تیر ۱۴۶ میلیارد ریال فروش زده بود در مرداد این عدد به ۲۷۰ میلیارد ریال رسید در شهریور با افت ۱۵۹ میلیارد ریال و مهر نیز ۱۵۱ میلیارد ریال فروش بوده حالا در ابان با رشد به ۲۴۳ میلیارد ریال رسیده و عدد خوبی است . جمع فروش۸ ماهه ۱۴۹۶ میلیارد ریال بوده است . سهم در مهر صادرات نداشته است در ابان ولی ۸۸ میلیارد ریال درامد صادرات داشته است میانگین فروش ۷ ماهه گذشته ۱۸۰ میلیارد ریال است. و گزارش ابان سهم خوب بوده . هم سخوز هم سفانو خوب عمل کردند.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *