اخابر

اخابر کمی در ماه های اخیر افت کرد ولی در مهر و ابان این افت متوقف شد و روند بهبود داشت . دقت کنید سهم در فروردین ۵۰۶۵ میلیارد ریال فروش داشته است در اردیبهشت با کمی افت با فروش ۴۷۱۸ میلیارد ریالی مواجه شد در خرداد ۴۴۳۶ میلیارد ریال فروش داشته در تیر ۴۷۷۹ میلیارد ریال و در مرداد به ۴۶۶۷ میلیارد ریال و شهریور با کمی افت ۴۶۰۰ میلیارد ریال بود . در مهر نیز به درامد ۴۶۴۱ میلیارد ریالی رسید و ابان به ۴۹۲۷ میلیارد ریال و جمع ۸ ماهه ۳۷۸۳۶ میلیارد ریال بوده که میانگین درامد شرکت طی ۷ ماهه گذشته ۴۷۰۱ میلیارد ریال بوده است.

فباهنر

شفاف سازی مهم فباهنر … پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم موافقت سهامدار عمده با افزايش سرمايه، به استحضار می رساند شايعات منتشر شده در بازار سرمايه مبني بر عدم موافقت سهامدار عمده با انجام افزايش سرمايه شرکت از محل مازاد تجديد ارزيابي دارايي ها مورد تاييد نمي باشد و به اطلاع مي رساند که گزارش توجيهي افزايش سرمايه مورد تاييد حسابرس مستقل قرار گرفته و مدارک لازم جهت اخذ تاييديه به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال گرديده است، بديهي است که تاييد افزايش سرمايه در مجمع عمومي فوق العاده با نظر و موافقت سهامدار عمده خواهد بود. و لازم به ذکر است در صورت اتخاذ هرگونه تصميمي در اين خصوص اطلاعات از طريق سايت کدال افشا ميگردد.

کترام

کترام در تیر ۷۰ میلیارد ریال و در مرداد هم ۷۳ میلیارد ریال فروش داشته در شهریور این عدد به ۷۶ میلیارد ریال رسیدو مهر هم ۷۶ میلیارد ریال بود ابان هم با فروش ۷۱ میلیارد ریالی مواجه بود و خیلی تغییر نکرد . آبان با نرخ ۵۵۴,۸۱۲ ریالی ، نرخ فروش مهر ۵۵۰,۱۵۰ ریال ، شهریور ۵۴۲,۵۲۵ ریال مرداد ۵۵۰,۷۹۳ ریال تیر ۵۱۲,۷۹۲ بوده است در۸ ماهه ۵۳۵ میلیارد ریال فروش داشته میانگین فروش ۷ ماهه گذشته ۶۶ میلیارد ریال بوده و نرخ میانگین فروش ۷ ماهه گذشته ۵۲۱,۶۵۳ ریال است.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *