بنیرو

بنیرو در ابان با فروش بسیار بهتر ۴۶۷ میلیارد ریالی ماه خوبی را داشت . نکته بسیار مثبت فروش محصول جدید با نرخ ۲۵,۹۴۴,۷۱۴,۲۸۶ و تعداد ۱۴ بی است که هم نرخ رشد کرده هم تولید و فروش . در مهر با فروش ۱۶۰ میلیارد ریالی مواجه بوده . در GIS BAY 5 تولید ۵ و ۵ فروش با نرخ ۱۷,۷۱۵,۸۰۰,۰۰۰ ریالی بوده است . گزارش شهریور با فروش ۴۰۸ میلیارد ریالی مواجه بود مرداد با فروش ۱۸۶ میلیارد ریال فروش زده است GIS BAY نه در مرداد و نه در شهریور فروش نداشت . تیر با فروش ۱۸۱ میلیارد ریالی مواجه شده و ۲ بی GIS BAY فروخته است جمعا فروش ۲۲۵۹ میلیارد ریالی را داشته و نرخ ها کمی عجیب است . به نظر باید کمی صبر کرد و روند فروش را دید ولی حرکت ابان خوبی داشته است.

دفارا

دفارا مهر و ابان خوبی داشته است … . با هم مروری به این سهم داشته باشیم
در تیر ۵۱۰ میلیارد ریال فروش زد و در مرداد بازهم رشد فروش را دارد و ۶۱۵ میلیارد ریال فروش داشت . در شهریور خوب بود ۷۴۳ میلیارد ریال فروش زد .مهر هم بالای ۷۰۰ بود و ۷۱۲ میلیارد ریال فروش زد در ابان این عدد به ۷۳۴ میلیارد ریال رسیده و در جمع فروش ۸ ماهه ۴۵۴۹ میلیارد ریال فروش داشته است . عدد بسیار خوبی است .میانگین فروش ۵۴۴ میلیارد ریال بوده و عدد خوبی رد مهر و ابان داشته است که بتواند برای اذر هم تکرار کند گزارش ۹ ماهه خوبی خواهد داشت.

غپینو

غپینو در آبان با افت فروش مواجه شده و ۳۸۰ میلیارد ریال فروش زده است در مهر عدد بهتر بود و ۴۵۲ میلیارد ریال فروش زده و افزایش نرخ خاصی ندارد . شهریور با فروش کمی کمتر ۴۲۱ میلیارد ریالی مواجه شد درتیر فروش ۴۸۹ میلیارد ریالی را زده بود در مردادفقط ۲۹۹ میلیارد ریال داشت کمی فروش ابان به چشم می اید .جمع درامد ۸ماهه ۲۹۸۶ میلیارد ریال بوده است میانگین فروش شرکت در ۷ ماهه ۳۷۲ ملیارد ریال است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *