شروعی دوباره!

در مسیر معاملات خوب دیروز، بازار با جهش ۲ هزار واحدی شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی آغاز به کار کرد. با این که در ادامه با افزایش عرضه‌ها از سرعت رشد بازار کاسته شد اما روند صعودی به آهستگی کماکان ادامه داشت.

سهام کامودیتی محور در معاملات امروز نیز کمتر مورد توجه بودند و استقبال معامله‌گران به عادت چند روز اخیر سمت سهام شرکت‌های کوچک و با اخبار و شایعات خاص بود.

در نیم ساعت انتهایی و همزمان با سیگنال مثبت رشد قیمت ارز به بازار، افزایش تقاضا در گروه خودرویی و در آستانه‌ی صف خرید قرار گرفتن نمادهای لیدر این گروه همچون #خساپا و #خودرو جان تازه‌ای به بازار داد تا معامله‌گران با خوشبینی به استقبال معاملات فردا برود.
در نهایت #شاخص_کل با ۲۷۰۳ واحد مثبت وارد کانال ۳۰۸ هزار واحدی شد و #شاخص_هم‌وزن نیز با ۱.۵% رشد درصدی بیشتر ۲۱۶۲ واحد مثبت را تجربه کرد.

در ویدئوی زیر خواهید دید:

🔹 تاثیر روند منفی سهام پالایشی بر بازار امروز

🔹 حال خوب سهام خودرویی و قطعه سازان

🔹 ایران خودرو و سایپا صف خرید شدند

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *