شسینا

شسینا از آن سهم های خاص است . فروش خوب و اهرم بالا … سهم در تیر فروش به ۶۴ میلیارد ریال رسید و نرخ هگزامین۱۰۴,۷۲۹,۰۹۷ ریال بود .مرداد به فروش کم ۵۸ میلیارد ریالی رسیده و نرخ هگزامین ۹۸,۴۶۲,۹۶۳ ریال شده بود و افت کرد در شهریور فروش با کمی رشد ۸۴ میلیارد ریال شده و در مهر با افت ۵۱ میلیارد ریال شد در آبان این عدد با کمی رشد ۶۵ میلیارد ریال شده و جمع فروش ۸ ماهه ۵۱۹ میلیارد ریال است . میانگین فروش ۷ماهه گذشته ۶۵ میلیارد ریال بوده و روی خط است
در توضیح آورده است توليد فرمالين در آبان ماه ۱۳۹۸ مقدار ۴,۰۷۱ تن که مقدار ۱,۶۰۷ تن بابت فرمالين کارمزدي ، مقدار ۷۶۲ تن در هگزامين ، ۱,۲۲۹ تن در پارافرمالدئيد مصرف شده است .

بکام

بکام را برای وضعیت عملیاتی نمیخرند و بیشتر حول محور غیرعملیاتی میچرخد که اخیرا شفاف سازی کرده است .
در ابان با درامد ۱۶۷ میلیارد ریالی از این نظر هم پیشرفت داشته است مهر با درامد کمی افت کرده ۱۰۹ میلیارد ریال فروش داشت شهریور با درامد ۱۳۹ ملیارد ریالی مواجه بود در حالی که مرداد ۱۲۵میلیارد ریال فروش زده بود . ۸ ماهه ۸۲۱ میلیارد ریال فروش زده است که گزارش خوبی برای آبان است.

ثجوان

ثجوان و فروش سهام ونوین و شناسایی سود … به استحضار پیرو توافق نامه مورخ ۲۸/۰۷/۱۳۹۸ فیمابین گروه سرمایه گذاری ساختمان ایران و بانک اقتصاد نوین به استحضار می رساند بانک مذکور در تاریخ ۰۴/۰۹/۱۳۹۸ تعداد ۰۰۰ر۰۰۰ر۱۳۰ سهم بانک اقتصادنوین با قیمت میانگین ۹۷۴ر۲ريال جهت تسویه تسهیلات مستقیم با شماره ۸-۱۰۰۵۷-۱۱۰-۱۱۱بانک اقتصادنوین بمبلغ ۱۷۷ر۳۵۹ میلیون ريال به فروش رسیده است که این امر موجب ایجاد سود به مبلغ ۸۵۰ر۳۱ میلیون ريال با تأثیر مبلغ ۱۲ ريال (مثبت) بر روی هر سهم شرکت گردیده است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *