شرانل

شرانل در ابان با فروش ۲۶۵۳ میلیارد ریالی مواجه بوده است و مثل شنفت هم کاهش نرخ دارد . ۴۹,۷۵۲,۷۲۹ ریال نرخ فروش است .مهر با فروش ۲۲۶۳ میلیارد ریالی عدد خوبی را داشته درست است که نرخ کاهشی بوده ولی مقداری خوب بوده .نرخ فروش نیز با افت ۵۴,۰۹۲,۷۹۳ ریال است . شهریور ۲۶۱۸ میلیارد ریال فروش زده است و نرخ فروش ۵۷,۹۵۰,۶۰۵ ریال است . در مرداد با فروش ۲۳۴۶ میلیارد ریالی مواجه شده بود
در خرداد این عدد۲۹۸۲ میلیارد ریال بوده و نرخ فروش ۶۹,۴۲۷,۴۹۶ ریال
در تیر فروش ۲۷۱۷ میلیارد ریال است و نرخ فروش ۶۴,۳۱۷,۵۷۲ ریال و در مرداد با نرخ ۶۵,۷۷۶,۴۵۱ ریالی مواجه شده است به نظر افت جدی نرخ را دارد جمعا ۸ ماهه ۱۸۹۳۱ میلیارد ریال بوده است . میانگین۷ ماهه سهم ۲۳۲۵ میلیارد ریال است و و میانگین نرخ ۵۹,۳۱۲,۹۹۵ ریال .از نظر نرخ افت کرده است.

غدیس

غدیس همیشه در ۶ ماهه اول بهتر است ولی ابان خوبی نداشته و ۱۳۵ میلیارد ریال فروش زده است . به هر حال سهم در تیر ۳۹۹ میلیارد ریال ، مرداد نیز ۳۲۵ میلیارد ریال شهریوربا کمی افت ۲۴۵ میلیارد ریال و مهر هم دوباره با افت ۱۷۹ میلیارد ریال فروش داشت در ابان بازهم با افت ۱۳۵ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش ابان با اندکی افت ۳۶,۶۸۰,۸۵۱ ریال بود. نرخ فروش مهر ۳۷,۲۹۹,۹۵۲ و نرخ فروش شهریور۳۷,۸۶۹,۷۹۸ ریال است . نرخ فروش تیر ۳۷,۵۳۶,۲۱۷ ریال و مرداد ۳۷,۵۳۷,۱۸۸ ریال بوده .جمعا۸ ماهه ۲۰۶۸ میلیارد ریال فروش زده است . فعلا مهر و ابان خوبی نداشته است.

کگل

کگل را با هم مرور کنیم گزارش های مهر و ابان خوب بوده به خصوص ابان شرکت … در تیر به فروش ۱۰۹۵۲ میلیارد ریالی رسید ، مرداد با افت ۸۸۱۲ میلیارد ریال فروش زد و شهریور با رشد دوباره ۱۰۸۲۴ میلیارد ریال فروش داشت مهر هم به فروش ۱۰۲۳۳ میلیارد ریالی رسیده و ابان ۱۲۳۳۱ میلیارد ریال فروش داشت تا جمع۸ ماهه فروش ۸۶۷۲۸ میلیارد ریال شود . میانگین درامد ۷ ماهه گذشته ۱۰۶۲۸ میلیارد ریال بوده و در همین حوالی حرکت کرده نرخ گندله در تیر ۸,۹۱۹,۳۵۱ ریال مرداد این عدد ۸,۹۷۷,۳۶۳ ریال ، شهریور با رشدی خوب ۹,۴۳۲,۲۵۴ ریال و مهر ۹,۴۸۷,۹۸۴ ریال و ابان ۹,۴۸۸,۸۰۳ ریال است .به نظر گزارش خوبی برای ابان است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *