ونفت

خبرخوب برای ونفت

به استحضار می‌رساند براساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص تعیین حق الزحمه خدمات سوخت رسانی، نرخ خدمات مذکور برای شرکت سوخت رسانان پترو ایرانیان پاک و همچنین شرکت سوخت رسانی و خدمات فرودگاهی اوج (خدمات به شرکت‌های هواپیمایی داخلی) به ازای هر لیتر ۱۰۰۰ ريال تعیین گردیده است که با توجه به حجم عملیات سوخت رسانی دو شرکت مذکور مطابق سنوات گذشته، تغییر نرخ مذکور منجر به افزایش حدود ۳۰۰ میلیارد ريالی درآمد شرکت‌ها در سال می‌گردد.

وساخت و دوباره شفاف سازی …

شناسایی ۲۱۱۸ ریال سود به استحضار می رساند تعداد ۲٫۴۸۰٫۷۰۰ از سهام مسدود شده بانک اقتصاد نوین متعلق به این شرکت بابت تسهیلات اخذ شده از بانک کارآفرین توسط این شرکت وثیقه گردیده بود، از سوی بانک کارآفرین جهت تسویه کامل تسهیلات دریافتی به فروش رسیده است. همچنین این شرکت به منظور ایجاد تأمین نقدینگی جهت بازپرداخت بدهیهای بانکی اقدام به فروش تعداد ۵۴۰,۵۹۲ سهم شرکت تأمین مسکن جوانان ، تعداد ۱,۷۰۷,۵۶۸ سهم شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان ، تعداد ۳۵,۰۰۰,۰۰۰ سهم شرکت نوسازی و ساختمان تهران و ۸,۱۸۲,۷۴ سهم شرکت تأمین سرمایه نوین نموده است .

با توجه به اطلاعات موجود به شرح جدول زیر آثار ناشی از فروش سهام های یاد شده سبب ایجاد سود به مبلغ ۱۷۴٫۰۳۳ میلیون ریال با تاثیر مبلغ ۱۶۰ ریال بر روی هر سهم شرکت شده است . لازم به توضیح است تاکنون مبلغ ۲٫۱۱۸ریال سود برای هر سهم برای سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۳۹۹ ایجاد شده است.

دماوند

دماوند به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۹ دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران، عدم رعایت الزامات ماده ۷ بند ۶ مکرردستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، فرابورس ایران اقدام به تعلیق نماد معاملاتی ناشر نموده است.
بدیهی است بازگشایی نماد معاملاتی ناشر منوط به رعایت الزامات ماده ۷ بند ۶ مکرردستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، می باشد.

 

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *