شصفها

شصفها در ابان کمی بهتر شد و ۹۶۹ میلیارد ریال فروش داشت در مهر افت داشت و درامد ۸۱۰ میلیارد ریالی را داشته است.
سهم شهریور با درامد خوب ۱۲۵۷ میلیارد ریالی با فروش پارازايلين از موجودی مواجه بود . یکی از بهترین ماه های او بود مرداد با درامد ۸۶۵ میلیارد ریالی ودر تیرماه با درامد ۱۱۹۳ میلیارد ریالی مواجه بود و ۸ ماهه فروش ۸۳۱۹ میلیارد ریالی را داشته است. میانگین فروش ۷ ماهه قبل شرکت بیش از ۱۰۵ میلیارد تومان بوده و نزدیک میانگین است.

دیران

دیران بازگشت به نامه واصله از شرکت بورس اوراق بهادار تهران مبنی بر لزوم رعایت ماده ۱۷ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع می رساند از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳/۶/۹/۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشي از معاملات سهامداران و شرايط عرضه و تقاضاي بازار مي باشد.

بهپاک

۱- افزایش فروش محصولات پروتئین بدلیل راه اندازی و تولید دستگاههای پروتئین ساز ۲- کاهش قیمت تمام شده کالای فروش رفته به دلیل کاهش نرخ مواد اولیه (دانه سویا)، هزینه حمل و نقل و هزینه حلال مصرفی ۳- تمدید برخی ضمانت نامه های بانکی و اعتبارات اسنادی داخلی ناشی از فروش اعتباری و دریافت وجه التزام از طرف های تجاری در نتیجه افزایش سایر درآمدهای غیر عملیاتی و هزینه های مالی.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *