فخوز هزینه سوخت در فولاد خوزستان به چه میزان تاثیر دارد؟؟

فولاد خوزستان در ۶ ماهه نخست امسال ۴۱۷ میلیارد تومان هزینه سوخت و انرژی پرداخت کرده است (۲۱۹ ریال به ازای هر سهم) و در مقابل ۲۲۱۱ میلیارد تومان سود خالص ساخته است. (۱۱۶۰ ریال به ازای هر سهم)
با فرض اینکه همین روند مصرف سوخت و انرژی برای ۶ ماهه دوم هم تکرار شود، کل این عدد برای فخوز ۴۴ تومان به ازای هر سهم میشود.
به نظر می رسد اثر هزینه سوخت در فولاد خوزستان بالاتر از ذوب آهن و فولاد مبارکه باشد ولی با تغییر ۱۵ درصدی نرخ های فروش، حتی افزایش ۱۰۰ درصدی نرخ سوخت برای این شرکت جبران خواهد شد.

کگل

کگل با راه‌اندازی ورق ۳ میلیون تنی توسعه گلگهر ۱۰ درصد به ظرفیت فولاد کشور اضافه می‌شود. یکی از پروژه‌های مهم شرکت صنعتی و معدنی گلگهر طرح تولید ورق ۳ میلیون تنی شرکت توسعه آهن و فولاد است. در این طرح ورق با سایز۰/۸تا۰/۲میلیمتر تولید و قابلیت کاملا صادراتی را دارد.

سخاش

سخاش از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. شايان ذکر است در محدوده زماني مورد نظر شرکت هيچگونه اطلاعات با اهميتي که تاثير گذار باشد نداشته و علت اصلي نوسانات قيمت سهام مربوط به عرضه و تقاضاي بازار مي باشد.

بتاسهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *