ونوین گروه بنگاه‌ها:

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین با نماد ونوین با اعلام اینکه این بانک اولین ارائه دهنده بانکداری شرکتی است بار دیگر از برنامه افزایش سرمایه بانک از دو محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و آورده نقدی خبر داد. به گزارش «دنیای اقتصاد» علیرضا بلگوری در حالی سوم آذر با اعلام افزایش سرمایه، فروش سرمایه‌گذاری‌ها و املاک و پیگیری وصول مطالبات و… موجب تشکیل صف خرید سنگین و چند ده میلیون سهمی بانک اقتصاد نوین شده بود بار دیگر در جلسه هم‌اندیشی گروه توسعه ملی بر افزایش سرمایه تاکید کرد تا سهام اولین بانک خصوصی با رشد ۵ درصدی قیمت و صف خرید سنگین روبه‌رو شود.

وی اعلام کرد: بانک اقتصاد نوین نخستین بانکی است که از ۸ سال پیش قادر به ایجاد بانکداری شرکتی شده و با جذب کارشناسان و برنامه ریزی ۱۳ پروژه مهم، طبق استانداردهای جهانی، خدمات مطلوبی به شرکت‌ها می‌دهد.بلگوری ادامه داد: افزایش سرمایه مانند خون رگ بانک‌ها بوده و یکی از برنامه‌های اصلی «ونوین» افزایش سرمایه از دو محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و آورده نقدی است که در مرحله رایزنی با سهامداران عمده قرار دارد. براساس این گزارش، در حالی تاکنون درصد افزایش سرمایه بانک ۳/ ۱ هزار میلیارد تومانی مشخص نشده و بعد از تجدید ارزیابی دارایی‌ها نهایی می‌شود که به گفته برخی، حداقل افزایش سرمایه ۱۰۰ درصد خواهد بود که ممکن است با مشخص شدن دارایی‌ها، این درصد افزایش یابد.

ونیرو و خبرهای جدید …

دريافت اطلاعات جديد از شرکت فرعي انرژي گستر جم پس از درج صورتهاي مالي حسابرسي شده شرکت در سامانه کدال ، صدور گزارش حسابرسي شرکت سرمايه گذاري نيرو منوط به بررسي اطلاعات مزبور و تعيين آثار احتمالي آن بر صورتهاي مالي شرکت انرژي گستر جم و به تبع آن صورتهاي مالي شرکت سرمايه گذاري نيرو شده است .

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *