روزهای خوب!

جهش ۵ هزار واحدی شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی بازار یک شروع طوفانی را رقم زد؛ استقبال معامله‌گران از سهام سود محور و شاخص ساز همچون #فولاد، #فملی و #رمپنا که تا صف خرید هم معامله شدند با ایجاد جو مثبت در بازار بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

اگرچه در ادامه با نزدیک شدن شاخص کل به سقف قبلی و با افزایش عرضه‌ها صف‌های خرید سهام بزرگ عرضه شدند و معاملات به تعادل رسید با این حال قدرت خرید قابل توجه بود و در حد بالای قیمتی برای فروش‌ها خریدار وجود داشت.

به این ترتیب ادامه‌ی معاملات تا پایان وقت معاملاتی نسبتا متعادل بود و رشد شاخص‌کل نیز متوقف شد و حتی اندکی نیز کاهش داشت. در نهایت #شاخص_کل با ۵۰۹۶ واحد رشد به کانال ۳۲۷ هزار واحد وارد شد و #شاخص_هم‌وزن نیز ۱۷۵۰ واحد مثبت را تجربه کرد تا در روزی به یاد ماندنی شش رقمی شده و از ۱۰۱ هزار واحد عبور کند.

در ویدئوی زیر خواهید دید:

🔸 بازار سهام امروز؛ یک قدم تا فتح قله
🔸 فاز جدید رشد بورس
🔸تا عبور از سطح تاریخی تنها ۳ هزار واحد مانده

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *