بالا در آسمان

اگرچه بازار با جهش هزار واحدی شاخص کل آغاز شد اما در آستانه‌ی سقف تاریخی معامله‌گران اندکی احتیاط را پیش گرفتند و سرعت رشد بازار کند شد.
روند صعودی بازار آرام و پیوسته ادامه داشت تا اینکه بعد از گذشت یک ساعت از وقت معاملاتی، افزایش تقاضا در نمادهای #وبملت، #فولاد و #کگل سبب نوسان مثبت در مجموعه‌ی بازار و گذشت شاخص کل از سقف تاریخی شد.

با فتح قله‌ی تاریخی، معامله‌گران احتیاط را کنار گذاشتند و رشد بازار سرعت گرفت؛ سهام گروه‌های #فلزی، #بانکی و معدنی بیشترین اقبال را از طرف معامله‌گران داشتند.

اگرچه از نیمه‌ی دوم وقت معاملاتی شدت عرضه‌ها از رشد بازار کاست اما در نهایت #شاخص_کل با ۴۹۴۲ واحد رشد در آستانه‌ی کانال ۳۳۳ هزار واحدی قرار گرفت تا روزی تاریخی برای بورس رقم بخورد. #شاخص_هم‌وزن نیز با تدوام روند صعودی خود با ۱۷۳۷ واحد مثبت به کار خود پایان داد.

در ویدئوی ذیل خواهید دید:

🔷 رشد ۴۹۴۲ واحدی شاخص کل بورس
🔸 زمانی برای فتح قله ها یکی پس از دیگری
🔸داستان بودجه ۹۹ و بازار سرمایه…

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *