اولین روز معاملاتی هفته با تقاضای بالا در گروه بانکی و جهش ۳ هزار واحدی شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی وقت معاملاتی آغاز شد.
پس از آن‌که بسیاری از سهام گروه بانکی با افزایش تقاضا به حد بالای قیمتی رسیدند جو مثبتی در مجموعه‌ی بازار ایجاد شد. در ادامه اگرچه با افزایش عرضه از سوی معامله‌گرانی که در سود تصمیم به فروش گرفته‌اند بازار تحت فشار قرار گرفت با این وجود خریداران نیز عرضه‌ها را جذب کردند تا معاملات پر حجمی در بازار رقم بخورد.
در ادامه با افزایش عرضه‌ها از سرعت رشد بازار کاسته شد و در یک سوم پایانی وقت معاملاتی، معاملات نسبتا متعادل دنبال شد.

نکته‌ی بازار امروز این بود که برای دومین روز متوالی سهام شاخص ساز بیشتر مورد توجه معامله‌گران بودند تا #فارس، #وامید و #فولاد بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل داشته باشند.

در نهایت، در آخرین روز پاییز پر حاشیه روزی سبز برای بازار رقم خورد و #شاخص_کل با ۳۶۷۴ واحد رشد در آستانه‌ی کانال ۳۵۴ هزار واحدی قرار گرفت. #شاخص_هم‌وزن نیز با ۹۸۴ واحد مثبت و رشد درصدی کمتری، به کار خود پایان داد.

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *