چکاوه

چکاوه اخیرا کمی در فروش افول کرد . سهمی که در مرداد با فروش ۹۲ میلیارد ریالی با ثبات بود و نرخ فروش ۴۴,۴۶۰,۸۸۸ ریال ، در شهریور این عدد ۹۷ میلیارد ریال بوده و نرخ فروش ۴۸,۲۲۶,۰۸۱ ریال شد .
در مهر فروش به ۷۹ میلیارد ریال افت کرده و نرخ فروش نیز با افت ۴۳,۲۶۷,۵۷۴ ریل شده بود
ابان با فروش شبیه ماه قبل ۷۹ میلیارد ریالی مواجه بوده و نرخ فروش دوباره با افت ۳۹,۶۳۹,۵۶۰ ریال شد و در اذر با فروش خوب دوباره ۹۰ میلیارد ریال فروش زده و نرخ فروش نیز۳۹,۹۶۰,۷۵۴ ریال بوده .
جمع فروش۹ ماهه ۷۸۰ میلیارد ریال است و در میانگین۸ ماهه فروش شرکت ۸۶ میلیارد ریال در هر ماه بوده است . نرخ فروش نیز میانگین ۴۷,۴۳۹,۸۱۴ ریال بوده و افت داشته است.

جم_پیلن

پلی پروپیلن جم و ثبت بالاترین فروش ۶ ماهه اخیر در رینگ پتروشیمی بورس کالا ارزش کل فروش آذرماه محصولات پلی پروپیلن جم در بورس کالا به ۲۹۲ میلیارد تومان رسید که در ۶ ماهه اخیر بی سابقه بوده است. لازم به توضیح است تا قبل از آذر ماه، میانگین فروش ماهانه این شرکت در بورس کالا حدود ۲۴۰ میلیارد تومان بوده است.

افزایش سرمایه ۱۸۵% وآرین

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي و تامين منابع مورد نياز جهت تحصيل سرمايه گذاري هاي جديد که در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *