لبوتان

لبوتان در آذربا فروش بسیار خوب ۲۴۳۲ میلیارد ریالی دل سهامداران خود را گرم کرده است فصل سرما می شود و کار شرکت جدی تر … نرخ فروش اذر نیز ۳۵,۱۸۳,۵۸۲ ریال است.
لبوتان در ابان عالی عمل کرده و ۱۵۰۵ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش هم با رشد ۳۶,۲۶۷,۹۱۱ ریال است.
در مهر با فروش ۱۲۸۹ میلیارد ریالی و نرخ فروش ۳۴,۹۴۹,۸۰۲ ریالی مواجه بود و باید گفت در این۳ ماه در مقدار فروش عالی بودند . در شهریور با فروش ۱۱۷۰ میلیارد ریالی مواجه بوده و نرخ فروش نیز ۳۹,۹۱۱,۱۷۶ ریال بود . مرداد کمی کمتر از تیر بود و ۹۴۲ میلیارد ریال فروش زده است تیر ۱۳۶۳ میلیارد ریال فروش زده است. جمع فروش۹ ماهه ۱۱۸۴۲ میلیارد ریال است و میانگین ۸ ماهه گذشته سهم ۱۱۷۶ میلیارد ریال بوده است . یکی از گزارش های خوب فعلی ماهانه است.

ساینا

ساینا سال مالی را با فروش ۱۳۹ میلیارد ریالی اذر و نرخ ۴۴,۵۲۷,۹۵۰ ریالی تمام کرد.
سهمی که در تیر با فروش ۱۷۶ میلیارد ریالی مواجه بود . در مرداد نیز ۱۲۳ میلیارد ریال فروش داشت و کمی عقب نشینی کرد در شهریور عدد فروش به ۱۷۶ میلیارد ریال برگشت و مهر این عدد با افت ۱۰۲ میلیارد ریال شده بود ابان دوباره با رشد ۱۲۶ میلیارد ریال شده و ۱۲ ماهه ۱۶۳۶ میلیارد ریال فروش زده است فروش میانگین ۱۱ ماهه گذشته ۱۳۶ میلیارد ریال است
.نرخ فروش محصولات ، مهر ۵۱,۵۱۸,۴۴۵ ریال و ابان با افت ۴۸,۹۷۰,۳۳۹ ریال بود و اذر هم دوباره افت کرده . گزارش انچنان قوی و جذابی نیست به خصوص در نرخ ها.

فنورد هم احتمالا ۹ماهه خوبی دارد

در اذر با فروش ۶۵۶ میلیارد ریالی خوب بود و نرخ فروش نیز ۴۸,۰۳۶,۳۰۲ ریال است و رشد کرده است.
در ابان با فروش شبیه ماه قبل ۶۱۸ میلیارد ریال فروش داشته است نرخ فروش نیز ۴۴,۴۸۷,۲۹۸ ریال بوده . دو ماه گذشته خوب بوده مهر خوبی هم داشت ۶۰۹ میلیارد ریال فروش زد و نرخ فروش ۴۵,۰۷۰,۸۰۵ ریال بود .
جمعا ۴۳۴۲ میلیارد ریال ۹ ماهه فروش داشته . نرخ در اذر بهتر شده
میانگین فروش ماهانه ۸ماهه گذشته ۴۶۰ میلیارد.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *