کاما

کاما در اذر با فروش بسیار خوب ۲۴۵ میلیارد ریالی دو ماهی است بهتر بوده . در اذر با با فروش ۹۹۶ تن شمش روی با نرخ ۲۳۴,۰۰۴,۰۱۶ ریال عملیات خوبی ثبت کرده است آبان هم با فروش خوب ۲۲۵ میلیارد ریالی مواجه شده است و بهتر از مهر بوده مهر ۲۰۴ میلیارد ریال فروش زد در شهریور ۱۶۰ میلیارد ریال فروش زده بود .
در شهریور ۴۴۸ تن شمش روی با نرخ ۲۲۸,۹۸۷,۷۰۵ ریال فروخته بود در مهر ابان فروش شمش روی نداشته است و جمع فروش۹ماهه ۱۴۸۰ میلیارد ریال شده است . فعلا ۳ ماهی است عملکرد کمی روی روال بهتری افتاده است.

شدوص

شدوص هر چه در ابان افت کرد در اذر جبران کرد سهمی که در تیر به فروش ۱۸۳ میلیارد ریالی رسید و در مرداد فروش ۱۸۰ میلیارد ریال بود در شهریور با رشد فروش به عدد قابل توجه ۳۲۷ میلیارد ریالی رسیده
در مهر عدد فروش شدوص دوباره کم شد و ۱۷۳ میلیارد ریال شده و مقدار تولید هم کاهش یافت در ابان نیزاین عدد با افت جدی ۸۵ میلیارد ریال شده و دوباره اذر به فروش ۲۲۶ میلیاردریالی برگشت
. نرخ فروش ها را با هم مرور کنیم: نرخ فروش تیر ۱۰۵,۷۲۰,۴۶۱ ریال مرداد ۱۱۲,۳۹۳,۲۷۹ ،شهریور ۱۱۲,۲۳۵,۰۷۲ ریال و مهر ۹۸,۸۰۷,۲۹۸ ریال بوده در ابان نیز ۱۰۳,۵۹۶,۳۶۴ ریال و اذر ۹۰,۵۰۸,۷۷۹ ریال است جمع فروش۹ ماهه ۱۸۷۷ میلیارد ریال شده است که روند مهر ماه و ابان خوب نبود ولی اذر بهتر شد . میانگین فروش ۲۰۶ میلیارد ریال است . خیلی منتظر گزارش خاصی در ۹ ماهه نباید بود.

سدور

سدور در آذر خیلی خوب نبود و کمتر از ابان فروخت و ۹۶ میلیارد ریالی بود . آبان ماه با فروش ۱۴۹ میلیارد ریالی مواجه بوده است. میانگین فروش ۸ماهه شرکت ۱۱۱ میلیارد ریال بوده است در مجموع در۹ ماهه با فروش ۱۰۲۵ میلیارد ریالی عدد خوبی را ثبت کرد.

بتاسهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *