شتوکا را با هم مرور کنیم …

تیر با فروش ۱۰۲ میلیارد ریالی خوب بوده و نرخ فروش ۴۲۷,۴۸۶ ریال بوده در مرداد فروش به ۹۱ میلیارد ریال رسیدو نرخ فروش ۴۵۰,۸۴۳ریال بوده در شهریور این عدد ۴۶ میلیارد ریال بوده و خیلی رشد نداشته و نرخ فروش ۳۹۰,۹۵۳ ریال
در مهر فروش ۸۱ میلیارد ریال شد و نرخ فروش ۴۲۶,۲۶۱ ریال ، آبان فروش به ۸۵ میلیارد ریال رسیده و نرخ ۴۷۳,۱۸۸ ریال بوده ووحالا اذر با فروش کم ۲۹ میلیارد ریالی و نرخ ۳۷۸,۹۶۲ ریالی مواجه بوده است و افت کرد فروش۹ ماهه ۵۸۶ میلیارد ریال بوده .میانگین فروش۸ ماهه ۶۹ میلیارد ریال است و نرخ فروش میانگین نیز ۴۲۴,۳۲۰ ریال بوده است که نشان میدهد گزارش اذر هم از نظر نرخ و هم مقدار گزارش ضعیفی است.

بکام

بکام را برای وضعیت عملیاتی نمیخرند و بیشتر حول محور غیرعملیاتی میچرخد که اخیرا شفاف سازی کرده است ولی اذر سهم بسیار خوب بوده .
ولی دقت کنید در اذر با درامدعجیب ۳۳۷ میلیارد ریالی مواجه بود و نشان داد شرایط تغییر کرده
ابان با درامد ۱۶۷ میلیارد ریالی مواجه بودهمهر با درامد کمی افت کرده ۱۰۹ میلیارد ریال فروش داشت شهریور با درامد ۱۳۹ ملیارد ریالی مواجه بود در حالی که مرداد ۱۲۵میلیارد ریال فروش زده بود . ۹ ماهه ۱۱۵۹ میلیارد ریال فروش زده است که گزارش خوبی برای ابان و اذر است.

کویر

کویر در آذر شبیه گلستان شده ! در اذر ۴۰۷۲ میلیارد ریال فروش زده است . نرخ فروش نیز ۴۷,۰۹۵,۱۱۶ ریال بوده و ۱۰ هزار تن از موجودی داده است
در ابان با فروش ۳۰۱۰ میلیارد ریالی مواجه بوده و نرخ فروش نیز ۴۳,۲۴۴,۵۳۸ ریال است مهر با فروش ۳۸۴۴ میلیارد ریالی خوب بود . میانگین فروش۸ ماهه گذشته البته ۳۲۳۰ میلیارد ریال بوده و میانگین نرخ نیز ۴۵,۹۷۴,۸۳۰ ریال و جمعا ۹ ماهه ۳۰۴۵۰ میلیارد ریال فروش زده است . هم اذر و هم ۹ ماهه خوبی میدهد.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *