غدیس

غدیس همیشه در ۶ ماهه اول بهتر است اذر ۱۵۷ میلیارد ریال درامد داشته و بد نبوده ولی ابان خوبی نداشته و ۱۳۵ میلیارد ریال فروش زده است . مهم هم ۱۷۹ میلیارد ریال بوده . به هر حال سهم در تیر ۳۹۹ میلیارد ریال ، مرداد نیز ۳۲۵ میلیارد ریال شهریوربا کمی افت ۲۴۵ میلیارد ریال شد
نرخ فروش ابان ۳۵,۲۶۶,۰۷۵ و مهر ۳۷,۲۹۹,۹۵۲ و نرخ فروش شهریور۳۷,۸۶۹,۷۹۸ ریال است . .جمعا۹ ماهه ۲۲۴۸ میلیارد ریال فروش زده است . فعلا مهر و ابان و اذر خوبی نداشته است.

زقیام

زقیام در اذر با درامد ۱۹۳ میلیارد ریال درامد داشته و ابان هم مثل مهر خوب بود و ۲۰۲ میلیارد ریال درامد داشت .
مهر با رشد ۲۰۵ میلیارد ریال فروش داشت .
تیر به فروش ۱۷۱ میلیارد ریالی رسید در مرداد این عدد ۱۶۸ و در شهریور ۱۶۷ میلیارد ریال بود ۳ ماهه سوم سهم بهتر بود .
جمعا ۱۶۱۱ میلیارد ریال فروش داشته .میانگین سال ۹۷ شرکت ۱۲۹ میلیارد ریال بوده است و میانگین ۸ ماهه گذشته هم ۱۷۷ میلیارد ریال بوده . در ۳ ماهه گذشته گزارش خوبی داشته است.

کی_بی_سی

کی_بی_سی در تیر ۱۵۴ میلیارد ریال فروش داشت و در مرداد هم با افت ۱۷۳ میلیارد ریالی مواجه شد. شهریور دوباره با افت ۱۱۵ میلیارد ریال مواجه بود
مهر ۱۴۸ میلیارد ریال در ابان به فروش ۲۶۷ میلیارد ریالی و در اذر با فروش بسیار خوب ۳۳۷ میلیارد ریالی مواجه بود و عدد خوبی را در فروش زده است و۹ ماهه ۱۹۲۳ میلیارد ریال فروش داشته است .میانگین فروش ۲۲۶۰ میلیارد ریال بوده وجمع فروش شرکت در ۹ ماهه از کل سال قبل بیشتر است .

بتاسهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *