خچرخش

خچرخش هم در مدت اخیر روند حرکتی جالبی داشته است .  سهم در تیر به فروش بهتر ۹۰ میلیارد ریالی رسیده مرداد در فروش ۶۶ میلیارد ریالی کمی ناامید کننده ظاهر شد. در شهریور این عدد ۱۰۲ میلیارد ریال شده است. مهر ۱۱۶ میلیارد ریال و ابان با افت اندک ۱۰۸ میلیارد ریال شد و اذر هم ۱۲۳ میلیارد ریال بوده است. جمع فروش۹ ماهه ۷۸۹ میلیارد ریال است . میانگین فروش۸ ماهه قبل شرکت ۸۳ میلیارد ریال بوده است.

زشریف

زشریف که تازه به بازار امده است در اذر با فروش ۱۱۳ میلیارد ریالی مواجه بوده ابان ۱۱۰ میلیارد ریال بوده و در مهر با درامدحدود ماه های قبل یعنی ۱۱۹ میلیارد ریالی مواجه بود . شهریور با ۱۱۳ میلیارد ریال فروش مواجه بوده است. مرداد ۱۰۲ میلیارد ریال درامد داشته در تیر ۸۸ میلیارد ریال بوده است.
جمعا به درامد ۱۲۶۴ میلیارد ریالی رسیده و سال مالی را تمام کرد .میانگین ۱۱ ماهه گذشته ۱۰۴ میلیارد ریال بوده است.

غچین

غچین در تیر در اولین ماه سال مالی خود ۱۶۳ میلیاردریال فروش داشته است ۱۱۳,۸۴۵,۰۲۷ ریال نرخ فروش بوده این شرکت در مرداد با فروش ۲۱۵ میلیارد ریالی مواجه بوده و نرخ فروش ۱۲۹,۷۸۹,۳۷۴ ریال بوده است.
در شهریور با فروش اندکی بهتر ۲۶۶ میلیارد ریالی با نرخ ۱۱۴,۹۴۰,۴۸۷ ریال فروخته و مهر به فروش خوب ۲۶۵ میلیارد ریالی رسیده و نرخ فروش نیز ۱۰۴,۲۸۵,۷۱۴ ریال بوده است در ابان نیز فروش ۱۱۰ میلیارد ریال بوده و اذر با فروش ۲۵۴ میلیارد ریالی جمع فروش۶ ماهه ۱۲۷۶ میلیارد ریال است به نظر ۶ ماهه خوبی بدهد گزارش اذر خوبی داشته است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *