شلعاب

شلعاب مدتی مورد توجه بازار بود … سهم در متوسط سال قبل ۲۵ میلیارد ریال فروش داشت در ۶ ماهه اول متوسط حدود ۴۰ میلیارد ریال ! در مرداد با فروش ۳۷ میلیارد ریالی مواجه شد و شهریور در یک تحول به اندازه دو ماه قبل فروخته و ۷۴ میلیارد ریال فروش داشته .
مهر دوباره افت کرده و ۳۱ میلیارد ریال فروش زد و بآان هم با کاهش به ۲۴ میلیارد ریال رسید و اذر ۳۵ میلیارد ریال درامد داشته و جمعا۹ ماهه ۳۲۹ میلیارد ریال درامد داشته است دو ماه اخیر گزارش های خوبی ندارد.

سیستم

سیستم در مهر به درامد ۹۹ میلیارد ریالی رسیده بود و ابان با رشد اندک ۱۰۴ میلیارد ریال درامد داشته و در اذر با فروش بهتر ۱۴۶ میلیارد ریالی و جمعا ۹۵۷ میلیارد ریال درامد کسب شده و حوالی ۱۰۰ میلیارد ریال درامد میانگین۸ ماهه گذشته بوده است . رقم درامد شرکت در ۹ ماهه نزدیک ۱۲ماهه سال قبل است.

شکلر

شکلر در اذر با درامد ۱۲۸ میلیارد ریالی اندکی کم شد نرخ فروش ۳۰,۰۲۱,۵۶۶ ریال بود . در سال قبل میانگین ۱۴۱ میلیارد ریال درامد داشت …
در شهریور در اولین ماه سال مالی خود ۱۲۶ میلیارد ریال فروش زده بود .در مهر با فروش بهتر شد و ۱۵۱ میلیارد ریال و نرخ فروش ۲۹,۹۷۰,۴۸۵ ریال بوده در آبان ۱۵۰ میلیارد ریال بوده و نرخ ۲۸,۵۸۲,۰۹۷ ریال شده و جمع فروش به ۵۵۷ میلیارد ریال رسیده و گزارش خوبی است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *