افت تاریخی

قبل از شروع معاملات امروز اخباری درباره‌ی حمایت سازمان و حقوقی‌های بزرگ از بازار منتشر شد تا از جو هیجانی بازار کاسته شود، اما نگرانی از چشم انداز آینده و شیوه‌ی واکنش ایران به ترور سردار سلیمانی و تبعات این موضوع سبب شد فشار فروش به شکلی بی سابقه بر بازار حاکم شود.

اگرچه در ابتدا تلاش‌هایی برای جمع کردن صف‌های فروش در نمادهای اثرگذار انجام شد، اما حجم سنگین فروش‌ها مانع از به تعادل رسیدن بازار شد.

اما خوشبختانه در دقایق آخر بازار، تلاش‌ها برای جمع کردن صف‌های فروش نتیجه داد و صف فروش سهام لیدر در گروه‌های بانکی، شیمیایی، فلزی و معدنی جمع آوری شدند تا معامله‌گران به امید به تعادل رسیدن بازار به استقبال روزهای آینده بروند.

در این بین صف خرید در برخی نمادها همچون #وشهر و #وآیند جلب توجه می‌کرد و امیدوار کننده بود.
در نهایت #شاخص_کل با افت تاریخی ۱۶۷۶۵ واحدی و ۴.۳۶٪ افت به کانال ۳۶۷ هزار واحدی برگشت و #شاخص_هم‌وزن نیز با ۴۷۹۷ واحد منفی به کار خود پایان داد تا یکی از تلخ‌ترین روزهای تاریخ بورس رقم بخورد.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *