ذوب

ذوب‌آهن اصفهان برای تامین ریل قطارهای شهری به معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور کمک می‌کند .
در راستای اجرایی شدن مفاد این تفاهم‌نامه، اطلاعات مربوط به ریل مورد نیاز قطارهای شهری‌، توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور استخراج و پس از برآورد لازم سعی می‌کنیم در اسرع وقت، زمینه انعقاد و مبادله قرارداد واحد هریک از قطارهای شهری‌ با شرکت ذوب‌آهن اصفهان را فراهم کنیم. جمالی‌نژاد با بیان اینکه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مناسبی در شرکت‌های تولیدکننده داخلی وجود دارد، افزود: هم اکنون بیش از ۵۰۰ کیلومتر خطوط مترویی مصوب در کلان‌شهرها درحال مطالعه و اجرا است که برهمین اساس برای اجرای این پروژه‌ها حدودا ۲هزار کیلومتر خطوط ریلی نیاز است که در مرحله اول برای خطوط ریلی درحال ساخت، هزار کیلومتر برای دو سال آینده ریل نیاز داریم که باید از سوی کارخانه ذوب‌آهن تهیه شود.

یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان نیز در این خصوص گفت: این مجتمع عظیم صنعتی آمادگی کامل برای تولید ریل مطابق آخرین استانداردهای جهانی (استاندارد EN۱۳۶۷۴) با مارک‌های مورد نیاز شرکت‌های مترو از جمله ریل UIC۵۴ و ریل S۴۹ را دارد. وی از آمادگی ذوب‌آهن اصفهان برای تامین تمام ریل مورد نیاز خطوط متروی کشور خبر داد و افزود: در گام اول ۶۰۰ تن ریل برای متروی بهارستان اصفهان تحویل داده شده است و تولید این محصول مطابق درخواست‌های بعدی انجام خواهد شد.

کگل

کگل تولید انواع محصولات شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در ۹ ماهه سال ۹۸ با رشد ۲ درصدی نسبت به برنامه همراه است. به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، تولید کنسانتره شرکت در مدت ۹ ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲ درصدی نشان می‌دهد. تا پایان آذرماه ۱/ ۱۲ میلیون تن کنسانتره تولید و ۷۸ درصد از برنامه پیش‌بینی شده محقق شده است. در حوزه گندله نیز رشد ۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل ثبت شده است. طی این مدت ۱/ ۹ میلیون تن گندله تولید شد که معادل ۷۶ درصد از برنامه دستور کار است. از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذر ماه همچنین حدود ۳۳۴ هزار و ۶۰۳ تن کنسانتره نیز از غبار استحصال شده است. کل تولید محصول این شرکت در سه فصل سال‌جاری از ۲/ ۲۱ میلیون تن عبور کرد که ۲ درصد بیش از رقم مدت مشابه سال ۹۷ است.

بتا سهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *