بیم و امید

با توجه به تقابل مستقیم ایران و امریکا در بامداد امروز، سازمان بورس تصمیم گرفت دامنه‌ی نوسان را به ۲٪ کاهش دهد تا با کنترل رفتار هیجانی از ضرر بیشتر سهامداران جلوگیری کند. با این حال طبیعتا معامله‌گران ترغیب شدند با افت قیمتی کمتری سهام خود را به فروش برسانند تا اخبار انتهای هفته را با آرامش بیشتری پیگیری کنند. به این ترتیب بازار با صف‌های فروش سنگینی آغاز به کار کرد.

حجم و ارزش معاملات نسبت به روزهای قبل اندک بود اما در ادامه و پس از سخنان رهبری، موج خرید، بیشتر سهام سود محور را فرا گرفت و منجر به نوسان‌های مثبت در این گروه از سهام شد.

اگرچه سهام شرکت‌های کوچک و متوسط کماکان از نگرانی اتفاقات احتمالی تعطیلات آخر هفته با فشار فروش همراه بودند اما از حجم عرضه‌ها اندکی کاسته شد تا معامله‌گران با امید بیشتری به روزهای پیش رو چشم بدوزند.

به هر ترتیب #شاخص_کل با افت ۵۰۳۵ واحدی به کانال ۳۵۳ هزار واحد برگشت و #شاخص_هم‌وزن نیز با ۱۴۲۷ واحد منفی به هفته‌ای پر حاشیه و سخت پایان داد.

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *