روزهای تلخ

شروع بازار با خوشبینی ناشی از حجم خوب معاملات یکشنبه و کم شدن فشار فروش با نوسان مثبت آغاز شد و شاخص کل در نیم ساعت آغازین حدود ۳ هزار واحد مثبت را تجربه کرد. در برخی سهام شرکت‌های کوچک و متوسط نیز صف‌های فروش جمع‌آوری شدند تا خوشبینی‌ها بیشتر شود.

در ادامه اما با انتشار شایعاتی از وقوع انفجار در عربستان و تصویب طرح فوریتی انتقامی در شورای نگهبان، رویه‌ی بازار تغییر کرد و به یکباره نوسان‌های منفی سنگین شکل گرفت و ‌بسیاری سهام با صف فروش مواجه شدند. حتی سهام کامودیتی محور و شاخص ساز همچون #شبندر، #فارس و #کچاد نیز که در اوایل بازار در حدود بالای قیمتی معامله می شدند تا حداقل قیمت روزانه افت کردند.
به این ترتیب روند نزولی بازار و فشار فروش تا پایان وقت معاملات تداوم پیدا کرد.

در نهایت #شاخص_کل با از دست دادن رشد اولیه‌ی خود با ۶۹۷۲ واحد منفی به کانال ۳۵۸ هزار واحدی برگشت و #شاخص_هم‌وزن نیز با ۳۵۵۱ واحد منفی و با افت درصدی بیشتری به کار خود پایان داد تا روزهای تلخ بازار سرمایه ادامه پیدا کند.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *