لبوتان

لبوتان در گزارش ۹ماهه با پوشش خوب ۸۱۷ ریالی مواجه شده است . ۶ ماهه هم ۴۱۴ ریال را محقق کرده است . گزارش ۳ ماهه۱۸۲ ریال محقق کرده بود .
در ۳ ماهه سهم با فروش ۳۳۶۲ میلیارد ریالی ،سود عملیاتی ۲۳۷ میلیارد ریالی و سود خالص ۱۲۷ میلیارد ریالی مواجه شده بود . سایر هزینه های عملیاتی کاهنده سود در این دوره بود که در ۶ ماهه بهتر شده و ۶ ماهه فروش ۷۰۵۴ میلیارد ریال سود عملیاتی ۵۰۹ و سود خالص ۲۹۰ میلیارد ریالی را داشته در ۹ ماهه ۱۲۷۲۵ میلیارد ریال ، ۹ ماهه سود عملیاتی ۹۷۷ میلیارد ریال بوده و پیشرفت بسیار خوبی داشته و سود خالص به ۵۷۲ میلیارد ریال بوده است . پیشرفت خوبی داشته است.

سمایه

سمایه دقیق و مشخص روی زیان حرکت میکند در ۶ ماهه ۱۰۵۱۷ ریال زیان داشت در ۹ ماهه این عدد ۱۵۱۷۶ ریال رسیده است . کل عدد زیان شرکت ۶هزار میلیارد تومان زیان است . زیان انباشته شرکت بیش از ۱۹هزار میلیارد تومان است.

تپکو

رحمانی  در جمع خبرنگاران حاضر شده و در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس که چه راهکاری برای حل مشکل تولید در کارخانه‌هایی مانند هپکو و آذراب درنظر دارید، گفت: مشکل آذراب البته کمتر است، اما در مورد هپکو هم اقداماتی انجام شده و مهمترین کار، سفارش‌گیری برای تولید ماشین‌آلات راهسازی بود. در این زمینه سازمان راهداری، سازمان‌های راه و شهرسازی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و شرکت‌های معدنی بزرگ پای کار آمدند که نیاز ماشین‌آلات خود را از طریق هپکو تأمین کنند.
به گفته وزیر صنعت، با دریافت سفارش برای ساخت ماشین‌آلات، هپکو دوباره به مدار تولید برمی‌گردد و راه رونق تولید خود ر ادامه می‌دهد.

بتا سهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *