شگل

شگل همین حالا  حسابرسی شده را هم داده است . نمیدانیم از دید ما اختلاف چند  ساعته بین  گزارش حسابرسی شده و نشده خیلی جالب نیست و چه بهتر اگر سودی محقق می شود  سریعتر به اطلاع سهامداران  برسد  .

به هر حال در ۱۲ماهه ۱۷۶۸  ریال سود محقق کرده است در  ۹ماهه به  سود ۱۲۷۳ ریالی رسیده  بود  . سهم  ۶ ماهه  ۷۸۰  ریال سود داشت در حالی که  ۳ماهه ۵۰۶ محقق کرده  کرده بود . ۳ ماهه اول و سوم خوبی داشته است

در۳ماهه  شگل ۱۳۶۰  میلیارد ریال فروش ، ۵۸۸ میلیارد ریال سود عملیاتی  و ۵۰۶ میلیارد ریال  سود خالص داشته است . در ۶ ماهه  فروش ۲۳۷۲ ، سود عملیانی ۹۰۹ میلیارد ریال و سود خالص ۷۷۹ میلیارد ریال است  در ۹ماهه  فروش به ۴۱۲۳ میلیارد ریالی رسیده و سود عملیاتی ۱۵۰۵ میلیارد ریال و سود خالص ۱۲۷۲  میلیارد ریال بود در ۱۲ماهه  فروش به ۵۶۶۵ میلیارد ریال ، سود عملیاتی ۲۰۰۱ و سود خالص ۱۷۶۸ میلیاردریال است که اندکی از ۳ ماهه  سوم کمتر است.

دامین

دامین را با سرمایه جدید به روز کردیم . سهمی که ۹ ماهه به تحقق سود خوب ۸۲۸ ریالی رسیده است .
۶ ماهه به تحقق سود ۴۹۶ ریالی رسیده است سهم در گزارش ۳ ماهه ۱۴۵ ریال را محقق کرده بود . انصافا خوب عمل کرده است .
سهمی که ۳ماهه ۷۲۹ میلیارد ریال فروش ، ۳۲۸ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۹۶ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده بود . در ۶ماه ۱۸۱۷ میلیارد ریال فروش ، ۹۹۶ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته است و عالی بوده و ۲ برابر۳ ماهه اول حرکت کرده است و ۶ ماهه ۶۸۵ میلیارد ریال سود خالص داشته
در ۹ ماهه با فروش ۲۸۹۷ میلیارد ریالی ، سود عملیاتی ۱۵۶۸ و سود خالص ۱۱۱۷ میلیارد ریالی را داشته کمی سود عملیاتی از ۳ ماهه دوم کمتر است ولی در مجموع وضعیت خوبی است . ۱۲۰۰ ریال را محقق کند .

بتا سهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *