غمینو

غمینو  در ۹ ماهه با گزارشی خوب ۱۰۸۰ ریال سود محقق کرده است  در ۶ ماهه  ۶۵۲ ریال محقق کرده است  سهم  ۳ ماهه   ۱۷۰ ریال سود محقق کرده بود . سهم ۳ ماهه  با فروش ۲۴۸میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۳۸ میلیارد ریالی ۳۰ میلیارد ریال سود خالص محقق کرد در ۶ ماهه  با  فروش ۶۰۱ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۱۲۲ میلیارد ریالی  سود خالص ۱۱۶ میلیارد ریالی را داشت ۲۴ میلیارد ریال نیز درامد متفرقه داشته در ۹ ماهه با  سود عملیاتی ۲۲۰ میلیارد ریالی عالی بود و ۱۹۲ میلیارد ریال سود خالص داشت  به نظر گزارش خوبی است.

زشگزا

زشگزا در ۹ ماهه ۱۸۷۹ ریال سود محقق کرد و کمی از سرعت رشد سود او کاسته شد. سهم ۶ ماهه با تحقق درامد ۱۴۵۶ ریالی عملکرد خوب ۳ ماهه اول را تکرار کرد گزارش ۳ماهه با عدد بسیار خوب ۷۱۴ ریالی مواجه شده بود .
در ۳ماهه سهم با ۲۶۲ میلیارد ریال فروش و سود عملیاتی ۵۲ میلیارد ریالی و ۵۷ میلیارد ریال سود خالص مواجه بوده است.
در ۶ ماهه ۵۲۸ میلیارد ریال درامد ، سود عملیاتی ۱۰۲ میلیارد ریالی و سود خالص ۱۱۶ میلیارد ریالی را داشته . در ۹ماهه سود عملیاتی ضعیف بوده و ۱۲۱ میلیارد ریال سود خالص ۱۵۰ میلیارد ریال . ۳ ماهه سوم به اندازه ۶ ماهه قبل جذاب نبوده است.

فخوز

فخوز در ۹ماهه خیلی از او انتظاری نمیرفت چون فروش را به ماه های بعد منتقل کرده بود و در نهایت ۱۲۸۲ ریال محقق کرد . سهم در ۶ ماهه ۱۱۳۱ ریال سود محقق کرده بودو . ۳ ماهه ۶۱۷ ریال به نظر گزارش خوبی نیست
در ۳ ماهه سهم با فروش ۳۸۰۴۷ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۱۱۹۰۴ میلیارد ریالی و سود خالص ۱۱۷۵۹ میلیارد ریالی مواجه بود
در ۶ماهه با فروش ۷۹۴۷۰ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۲۳۳۲۶ میلیارد ریالی و سود خالص ۲۱۵۴۸ میلیارد ریالی مواجه بوده است . در ۳ ماهه دوم ۱۱۴۲۲ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته است . در ۹ ماهه با فروش ۱۱۳۲۷۸ و سود عملیاتی ۲۶۲۶۳ در نهایت به سود ۲۴۴۲۶ میلیارد ریالی رسید . در ۳ ماهه سوم سود عملیاتی ۲۹۳۷ میلیارد ریال بود . هزینه بابت تولید انجام شده ولی فروش با تاخیر می نشیند و به نظر در ۱۲ماهه جبران کند .

بتاسهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *