شاخص کل که از ۸ روز کاری گذشته رشد سریع و قابل توجهی را تجربه کرده بود، بالاخره امروز با رنگ قرمز به کار خود پایان داد تا نفسی تازه کند!
اگرچه در دقایق اولیه شاخص کل اندکی رشد کرد اما به زودی با افزایش عرضه‌ها روند نزولی به خود گرفت و منفی شد. با این حال روند نزولی شاخص کل چندان ادامه نیافت و هنوز یک ساعت از وقت نعاملاتی نگذشته به تدریج جهت عوض کرد و کم‌کم به تعادل رسید تا بازار با تعادل نسبی و افت کمی به کار خود پایان دهد.

در معاملات امروز نمادهای #شاراک، #وتوکا و #های_وب به طور خاص مورد توجه معامله‌گران قرار گرفتند و پس از معاملاتی قابل توجه با صف خرید سنگینی بسته شدند.
در نهایت #شاخص_کل با ۸۸۶ واحد منفی امروز را به پایان رساند. نمادهای #فارس و #فولاد بیشترین تاثیر منفی را داشتند. اما #شاخص_هم‌وزن روزی بهتر را سپری کرد و با ۱۳۰۳ واحد مثبت، به رشدش تداوم بخشید.

در ویدئوی ذیل خواهید دید:

🔺افت شاخص در پی رشدهای پیاپی

🔺سرعت رشد سهام شرکت های کوچک

🔺بزرگان بازار این روزها درجا می زنند، یا…؟

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *