کهمدا

کهمدا تا حدودی متعادل و خطی پیش رفته در ۶ ماهه ۴۲۹ و در ۳ماهه سهم ۲۱۵ ریال محقق کرده است .
در ۳ماهه این تحقق سود با فروش ۵۶۱ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۲۹۲ میلیارد ریالی و در نهایت سود خالص ۲۴۸ میلیارد ریالی محقق شد در ۶ماهه فروش به ۱۱۴۳ ، سود عملیاتی ۵۷۳ و سود خالص ۴۹۴ میلیارد ریال است . عملیاتی بهتر از ۳ ماهه اول بوده و کمی در مالیات به نظر دست بالا رفتار کرده است.

غشهداب

غشهداب از ان سهم هایی است که تلفیقی ان مهم است سهمی که در ۶ ماهه تلفیقی ۴۳۵ ریال و در سود اصلی ۳۴۳ ریال به ازای هر سهم محقق کرده بود در ۹ ماهه در سود اصلی این عدد ۴۸۰ ریال شده است و به نظر باید برای تحلیل بیشتر به سود زیر مجموعه ها و گزارش ۱۲ ماهه رسید
ولی در هر صورت ۹ ماهه با سود عملیاتی ۴۹۱ میلیارد ریالی و سود خالص ۴۸۰ میلیارد ریالی مواجه بوده است رفتار سال گذشته نیز از شناسایی درامد در انتهای سال مالی خبرمیدهد .

دکوثر

دکوثر با فروش سرمایه گذاری ها متحول شده و ۹ ماهه ۷۶۴ ریال محقق کرده است دقت کنید سهم ۶ ماهه ۱۶۰ ریال محقق کرده بود .
سهم در ۳ماهه ۶۱۷ میلیارد ریال فروش ،سود عملیاتی ۱۱۷ میلیارد ریالی و سود خالص ۳۹ میلیارد ریالی داشت و به ازای هر سهم ۷۳ ریال محقق کرده بود
در ۶ ماهه فروش به ۱۲۷۶ میلیارد ریال ، سود عملیاتی ۲۴۸ و سود خالص ۸۶ میلیارد ریالی رسیده بود در ۹ ماهه سود عملیاتی از ۲۴۸ در ۶ ماهه به ۳۸۷ میلیارد ریال رسیده و سود خالص نیز ۴۱۲ میلیارد ریال است .
در توضیح اورده از رديف سایر درآمدها و هزینه‌های غیرعملیاتی- درآمد سرمایه‌گذاری‌ها ، مبلغ ۲۸۶،۰۸۴ ميليون ريال آن مربوط به سود حاصل از فروش سهام امين تا تاريخ تهيه گزارش ميباشد .

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *