وایران

وایران چند ماهی است بهتر عمل میکند سهمی که عملکرد خوبی در اذر داشته و ۱۹۶ میلیارد ریال درامد داشت. در اذر ۲۹ میلیارد ریال هزینه مالی و ۱۶۴ میلیارد ریال جمع هزینه مالی داشته یعنی ۴۱۴ میلیارد ریال سود ناخالص . در دی عدد درامد ۱۰۱ میلیارد ریال و جمع درامد ۶۸۰ و هزینه مالی این ماه ۱۶ میلیارد ریال و جمع هزینه مالی ۱۸۱ میلیارد ریال و در نهایت ۱۰ ماهه تراز ۴۹۸ میلیارد ریال مثبت است و پیشرفت خوبی داشته است.

دجابر

دجابر در دی ۱۲۷ میلیارد ریال بود و فروش رشد خاصی نداشت اذر هم خیلی توفیقی نداشت و ۱۶۷میلیارد ریال فروش زد ابان هم ۱۵۸ میلیارد ریال درامد داشت درمهر ۱۸۲ میلیارد ریال فروش زده بود . جمع درامد ۱۰ ماهه سهم ۱۶۹۷ میلیارد ریال بوده و میانگین فروش ۱۷۴ میلیارد ریال و نشان میدهد خیلی وضعیت رو به راهی در فروش دی ندارد.

رکیش

رکیش برخلاف رتاپ خیلی تغییرات اساسی را ندارد .
سهمی که در تیر ۴۵۲ میلیارد ریال فروش زد در مرداد این عدد ۴۳۷ میلیارد ریال و شهریور با رشد ۴۳۶ میلیارد ریال بوده یعنی ۳ ماهه دوم ۱۳۲۵ میلیارد ریال
مهر با کمی افت ۴۱۹ میلیادر ریال فروش داشته و در ابان به عدد ۴۴۴ میلیارد ریالی رسید در اذر این عدد ۴۶۳ میلیارد ریال بوده و خیلی توفیقی نداشته و ۳ ماهه سوم ۱۳۲۶ میلیارد ریال درامد است
در اغاز زمستان در دی به فروش ۴۷۲ میلیارد ریالی رسیده و کمی بهتر بود و جمعا ۴۳۲۵ میلیارد ریال فروش داشته است . خیلی خاص نیست و عدد جهشی نبوده است.

بتاسهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *