ختراک

ختراک با سرمایه قدیم در ۹ماهه به سود ۱۱۰۸ ریالی رسیده است سهم در ۹ماهه با سود عملیاتی ۲۲۹ میلیارد ریالی و سود خالص ۲۳۵ میلیارد ریالی مواجه بوده و یک پیشرفت خوب با کمک سود غیرعملیاتی و تسعیر را شاهد بوده است .
سهم . ۳ ماهه ۲۲ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۶ ماهه ۱۷۹ میلیارد ریال سود عملیاتی داشت و ۹ماهه به ۲۲۹ میلیارد ریال رسیده است . این را هم باید گفت در ۶ ماهه ۱۸۱ میلیارد ریال و ۹ ماهه ۲۵۷ میلیارد ریال سود تسعیر ارز داشته است .

غشصفا

غشصفا یکی از سهم های خوب از نظر فروش است دی هم عالی بوده و از سهم های صعودی در فروش بوده است : در مهر ۸۰۹ میلیارد ریال شد در ابان این عدد ۸۹۳ میلیارد ریال بوده و اذر ۹۷۵ میلیارد ریال فروش زده بود در دی باز هم رشد کرده و ۱۱۰۵ میلیارد ریال فروش داشته و جمعا ۷۳۷۵ میلیارد ریال فروش زده است . عدد بسیار خوبی است چرا که میانگین فروش حوالی ۷۰۰ میلیارد ریال است و ۲ ماه گذشته عالی و با افزایش نرخ همراه بوده است.

زنگان

زنگان فصلی پیش می رود سهمی که در ۳ماهه زیان شناسایی کرده بود در ۶ ماهه به ۹۹ ریال و ۹ ماهه ۱۹۱ ریال سود محقق کرده است .
در ۳ماهه با ۴۹ میلیارد ریال فروش زیان عملیاتی ۱۱ میلیارد ریالی داشته در ۶ ماهه با ۱۸۹ میلیارد ریال فروش ۱۲ میلیارد ریال سود عملیاتی محقق کرد در ۹ ماهه ۲۵ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته و به نظر عملکرد خوبی داشته در ۹ ماهه سود خالص به ۱۹ میلیارد ریال رسیده است .

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *