پکویر

پکویر در ۱۲ماهه موفق به تحقق سود ۳۲۷ ریالی شده است در ۹ ماهه ۲۵ میلیارد ریال سود عملیاتی داشت در ۱۲ماهه این عدد ۳۰۳ میلیارد ریال شد . در ۹ ماهه سود خالص ۱۳ و در ۱۲ماهه ۲۲۹ میلیارد ریال بوده . در ۹ ماهه سود غیرعملیاتی ۴۶ و در ۱۲ماهه ۱۲۸ میلیارد ریال بوده به نظر گزارش خوبی هم از نظر عملیاتی و هم غیرعملیاتی است.

خودرو

خودرو افزایش سرمایه ۲۰۰۸ درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها … گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱۵,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۲۲,۵۳۳,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي و خروج از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت که در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

مبین

دوباره گاز قطع شد … با توجه به اعلام شركت گاز استان بوشهر در خصوص لزوم اعمال محدوديت مصرف گاز خوراك برای شرکتهای مصرف کننده، باستحضارمی رساند محدوديت مذكور مجدداً از ۲۰/۱۱/۱۳۹۸ بصورت مرحله ای اعمال گرديده است . ضمـناً با توجه به اینکه انتظار میرود تا پایان هفته جاری دریافت گاز خوراک برقرارگردد و ازطرفی گاز سوخت نیز درحال حاضر تحویل شرکت مبین انرژی خلیج فارس می گردد ، موضوع قطع گاز خوراک تاثیر بااهمیتی بر EPS شرکت نخواهد داشت . بدیهی است در صورت استمرار این موضوع ، آثار مالی ناشی از عدم مصرف سرویس های جانبی توسط مصرف کنندگان گاز خوراک، در صورت با اهمیت بودن، به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *