بترانس

بترانس بهمن خوبی داشته ولی باید گفت که خیلی خطی و منظم نمی فروشد . مهر کمی افت کرد و به فروش ۶۷۸ میلیارد ریالی رسیده و ابان ۷۳۱ میلیارد ریال فروش داشته در اذر با فروش ۸۹۴ میلیارد ریالی و دی با فروش ۹۷۲ میلیارد ریالی مواجه شده و در بهمن ۱۲۷۴ میلیارد ریال فروش زد و رشد خوب مقدار و نرخ ها را نیز داریم جمع فروش۱۱ ماهه ۷۹۷۷ میلیارد ریال شده و فروش بهمن شرکت دو برابر میانگین است . گزارش خوبی است.

درهاور

درهاور شهریور با فروش ۴۷ میلیارد ریالی مواجه شده بود و در مهر با رشد خوب ۸۱ میلیارد ریال فروش زد در ابان با افت ۶۴ میلیارد ریال فروش داشت و اذر دوباره به ۸۱ میلیارد ریال برگشت .
در فصل زمستان در دی فروش ۸۸ میلیار ریال شده و بهمن ۷۳ میلیارد ریال کمی افت کرده نکته مهم این است میانگین فروش ۱۰ ماهه قبل درهاور ۷۰ و این چند ماه بیشتر از میانگین بوده ۱۱ ماهه ۷۷۸ میلیارد ریال فروش داشته است.

حاسا

حاسا و افزایش ۳۰ میلیارد ریالی سود عملیاتی …
با توجه به افزایش نرخ حق مالکانه قرارداد حمل ریلی مواد اولیه شماره ۴۸۴۴۴۲۷۶ شرکت فولاد مبارکه از تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ (ابلاغیه شماره ۹۲۲۰۰۰۵۱/۶۶ مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ) برآورد میگردد مبلغی معادل ۳۰ میلیارد ریال به سود عملیاتی این شرکت تا پایان ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ اضافه گردد.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *