ستران

ستران در کل ابان و اذر خوبی نداشته و در دی و بهمن هم شبیه اذر کمی بهتر فروش داشته است .
سهم در مهر ۲۴۴,۵۰۱ تن با نرخ ۱,۹۰۴,۳۶۰ ریال فروش داشته است و ابان با فروش نه خیلی خوب ۱۸۴,۴۵۳ تنی با نرخ ۱,۹۲۳,۴۰۱ ریالی به مبلغ ۳۵۴ میلیارد ریالی رسید .
در اذر نیز فروش ۳۷۰ میلیارد ریال که از ماه های تابستانی کمتر است در دی با فروش ۱۹۹,۶۷۲ تنی به نرخ ۱,۹۰۸,۶۸۰ ریالی ۳۸۱ میلیارد ریال فروش داشته و در بهمن نیز حوالی ۴۰۰ میلیارد ریال مثل ماه های قبل بود جمع فروش۱۱ ماهه ۴۱۴۹ میلیارد ریال است. میانگین فروش ماهانه ۳۷۵ میلیارد ریال است.

جم پیلن

جم_پیلن در بهمن خوب بوده و شبیه دی فروخت … بهمن با فروش ۳۵۵۱ میلیارد ریالی مواجه بوده ونرخ فروش ۱۵۹,۳۹۲,۴۲۹ ریال شده و رشد خوبی کرده است.
دی ۳۳۴۲ میلیارد ریال فروش داشت . نرخ فروش نیز ۱۱۱,۲۳۸,۳۶۸ ریال بوده و از موجودی هم فروخته است . در اذر با فروش ۳۳۱۵ میلیارد ریالی مواجه شده و نرخ فروش نیز ۱۰۲,۰۶۶,۴۵۷ ریال است . در ابان کمی کاهش را داشت و ۲۰۸۰ میلیارد ریال فروش داشت و نرخ فروش نیز با افت ۱۰۳,۶۵۵,۷۱۹ ریال بود .
مهر با فروش ۲۷۴۰ میلیارد ریالی و نرخ فروش ۱۰۶,۴۶۳,۲۶۶ ریال بود .
در جمع فروش۱۱ ماهه ۳۰۳۴۰ میلیارد ریال فروش زده است . به نظر دی و بهمن خوبی داشته هم در نرخ هم در مقدار فروش به خصوص در نرخ بسیار عالی عمل کرده است.

های وب

های_وب که دو ماهی است روند فروش او متحول شده. سهم در بهمن ۹۱۶ میلیارد ریال درامد داشته است جالب است که میانگین درامدی شرکت ۴۴۷ میلیارد ریال است . با هم نگاهی به روند گذشته کنیم متوجه میشویم … سهم در دی پرش کرد و ۸۸۳ میلیارد ریالی رسیده بود ولی در اذر این عدد ۴۵۶ میلیارد ریال بود در آبان ۴۲۴ میلیارد ریال و در مهر به ۴۶۱ میلیارد ریال رسید . تقریبا در ۲ ماه گذشته ۲ برابر میانگین خود حرکت کرده است.

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *