کیمیا

کیمیا خطی پیش نمی رود در بهمن خوب بود و ۲۱۲ میلیارد ریال فروش داشت . در دی در یک عدد خوب ۱۷۰ میلیارد ریال درامد داشت در اذر ۸۰ میلیارد ریال ، ابان ۸۵ میلیارد ریال بود و مهر ۳۰ میلیارد ریال فروش زد .
جمعا نزدیک به ۱۲۹۳ میلیارد ریال فروش بوده و فروش دی و بهمن شرکت یکی از بهترین های ماه های اخیر است و این یعن ۱۲ ماهه خوب یمی تواند بدهد .

غمارگ ماه به ماه بهتر شده …

در اولین ماه سال مالی ۷۹۶ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش ۶۳,۲۴۶,۵۴۲ ریال است . در بهمن به فروش ۱۱۰۶ میلیارد ریالی رسید و نرخ فروش ۶۷,۵۴۱,۹۱۱ ریال شده و رشد کرده و ۲ ماهه ۱۹۰۲ میلیارد ریال فروش زده و عدد خوبی را داشته است.

خزر دی و بهمن خوبی داشته است …

سهم مهر به عدد خوب ۹۱ میلیارد ریالی رسیده و ابان نیز بد نبود و ۷۴ میلیارد ریال فروش داشت . آذر با پرشی عجیب ۱۳۰ میلیارد ریال فروش داشته و دی دوباره فرود آمد ۱۰۰ میلیارد ریال فروش داشت .
در بهمن این عدد ۱۴۶ میلیارد ریال شده و عدد خوبی بوده جمعا۱۱ ماهه ۸۴۵ میلیارد ریال فروش داشته میانگین فروش۱۰ ماهه گذشته ۷۰ میلیارد ریال بوده است.
نرخ فروش مهر ۱۳۴,۴۵۶,۸۷۶ ریال و ابان ۱۳۰,۵۴۵,۹۹۴ ریال بوده و اذر ۱۴۰,۶۸۳,۶۵۲ ریال و دی ۱۳۴,۰۹۷,۴۵۸ ریال و بهمن ۱۳۶,۱۰۵,۷۶۹ ریال بوده است.

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *