شاراک

شاراک فروشش بهتر شده و بهمن هم خوب بوده با هم شرکت را مرور کنیم .
در مهر با فروش ۵۹۲۰ میلیارد ریالی عدد خوبی را ثبت کرد و نرخ فروش پلی اتیلن سنگین ۱۱۶,۵۸۶,۲۱۱ و پلی پروپیلن ۱۰۹,۸۸۰,۳۱۲ ریال بوده است .
در ابان ۵۶۴۸ میلیارد ریال فروش داشته است و نرخ پلی اتیلن ۱۰۴,۳۴۰,۳۱۰ ریال و پلی پروپیلن ۱۰۷,۹۸۶,۶۶۸
اذر هم با فروش خوب ۵۷۳۳ میلیارد ریالی عملکرد خوبی را ثبت کرد . نرخ پلی اتیلن ۹۸,۴۴۸,۹۱۱ ریال و پلی پروپیلن ۱۱۰,۹۲۷,۹۰۸
در دی به فروش ۵۹۱۰ میلیارد ریالی رسیده و نرخ پلی اتیلن ۹۶,۹۹۰,۸۴۸ ریال و پلی پروپیلن ۱۰۵,۴۹۹,۹۴۷ ریال بوده و بهمن ۶۶۳۸ میلیارد ریال و ۱۰۹,۲۷۹,۷۶۴ نرخ پلی اتیلن بوده و خوب بوده و جمعا۱۱ ماهه ۶۱۹۳۹ میلیارد ریال درامد داشته و به نظر عدد خوبی است .میانگین فروش ۱۰ ماهه ۵۵۳۰ میلیارد ریال بوده است .

دجابر

دجابر در بهمن ۱۳۹ و در دی ۱۲۷ میلیارد ریال بود و فروش رشد خاصی نداشت اذر هم خیلی توفیقی نداشت و ۱۶۷میلیارد ریال فروش زد ابان هم ۱۵۸ میلیارد ریال درامد داشت
جمع درامد ۱۱ ماهه سهم ۱۸۳۷ میلیارد ریال بوده و میانگین فروش ۱۷۰ میلیارد ریال و نشان میدهد خیلی وضعیت رو به راهی در فروش دی ندارد ولی دجابر را باید تلفیقی و با عملکرد زیر مجموعه ها دید.

شبهرن را با هم مرور میکنیم

در مهر فروش ۳۳۷۷ میلیارد ریال بوده و نرخ فروش با رشد ۹۴,۱۳۵,۷۲۱ ریال شده ، ابان فروش با افت ۳۰۵۴ میلیارد ریال بوده و نرخ هم با افتی اندک ۹۲,۲۴۰,۳۴۷ ریال ! در اذر با فروش ۳۵۹۰ میلیارد ریالی و در دی نیز مبلغ فروش ۳۷۳۵ میلیاردریال شد و نرخ فروش با افت ۸۱,۲۳۹,۹۷۴ ریال است . در بهمن عدد فروش به ۳۷۸۰ میلیارد ریال رسیده و بهتر شد و نرخ هم با رشد ۹۳,۵۰۹,۸۴۳ ریال شده و جمع مبلغ فروش۱۱ ماهه ۳۵۸۵۰ میلیارد ریال شده است . افت نرخ را جبران کرد.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *