وثنو

وثنو با عنایت به ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس در خصوص واگذاری یا تحصیل سهام شرکت هایی که بیش از ۵ درصد دارایی های شرکت در صورت مالی سال قبل باشد، به استحضار می رساند شرکت سرمایه گذاری ساختمان نوین (سهامی عام) در تاریخ ۱۴/۱۲/۱۳۹۸ نسبت به واگذاری۸،۳۰۰،۰۰۰ سهم شرکت صنعتی و معدنی چادر ملو به ارزش ۶۰،۱۴۲ میلیون ریال با بهای تمام شده ۴۶،۵۲۹ میلیون ریال و در مقابل نسبت به خرید ۳،۰۰۰،۰۰۰ سهم شرکت توسعه معادن روی ایران به ارزش ۵۴،۶۹۰ میلیون ریال اقدام نموده است.

مادیرا

مادیرا راه اندازه طرح ۱۰۰۰۰۰ دستگاه در سال و ظرفیت عملی برای اولین سال تولید ۶۰۰۰۰ دستگاه پیش بینی شده است. با توجه به تاریخ شروع تولید حدود ۱۵ درصد از کل فروش پیش بینی شده سال مالی ۱۳۹۹ از محل فروش یخچال فریزر در نظر گرفته شده است. بهای تمام شده ۱۴۰ میلیارد ریال است.

لبوتان

لبوتان و تمدید تا اخر سال … پیرو اطلاعیه منتشره از طرف شرکت در مورخه ۱۰/۱۲/۱۳۹۸ در خصوص تعلیق فعالیت خطوط تولید شرکت با توجه به گسترش و شیوع بیماری کرونا هیئت مدیره جهت حفظ سلامت کارکنان تولیدی و همچنین در راستای ایفای تعهدات اجتماعی خود تعلیق فعالیتهای تولیدی خود را تا پایان سال تمدید نموده و فعالیت شرکت محدود به واحدهای لجستیکی جهت تحویل سفارش مشتریان خواهد بود. همانگونه که در اطلاعیه قبلی به اطلاع رسانده شده بود با توجه به قطعی شدن سفارشات سال ۱۳۹۸، اثر قابل ملاحظه ای بر نتیجه عملکرد سال ۱۳۹۸ ناشی از تصمیم فوق متصور نمی باشد. لذا مراتب را جهت استحضار کلیه سهامداران محترم می رساند. ( این اهمیت به سلامت کارکنان قابل ستایش است )

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *