مدیرعامل بورس تهران اعلام کرد: سرمایه گذاران می‌توانند با تنوع سبد سهام در بورس جلوی ریسک های موجود را بگیرند و در عین حال با داشتن نگاه بلندمدت به سود و بازده مناسب دست پیدا کنند.

به گزارش رادیو سهام به نقل از سنا، علی صحرایی گفت: بهتر است مردم برای ورود به بورس از پس‌اندازهای خوداستفاده کنند نه دارایی‌هایشان، چراکه این بازار دارای ریسک است؛ بنابراین نباید دارایی اصلی خود را به خطر بیاندازند.

مدیرعامل بورس تهران، با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در بازارسرمایه سبب افزایش تولید ملی می‌شود، اظهار کرد: منابع نقدی مردم راهی بورس شده که بیانگر اقبال عمومی به این بازار است و در نهایت منجر به توسعه و افزایش قدرت اقتصاد ملی می‎‌شود.

وی اضافه کرد:  این بازار، تخصصی است و نیازمند دانش و مهارت معامله است، در این شرایط بهتر است سرمایه‌گذاران تازه وارد با کمک از گزینه‌های سرمایه‌گذاری غیرمستقیم مانند انواع صندوق‌ها وارد این بازار شوند؛ توجه داشته باشید که هم اکنون حدود ۱۹۰ صندوق در بازارسرمایه وجود دارد، البته برای افرادی که سرمایه زیادی دارند استفاده از سبدگردانی توصیه می‌شود که با بهره‌گیری از آن، سرمایه‌گذاری بهتری داشته باشند.

مدیر عامل بورس تهران با تاکید بر اینکه بهتر است مردم از پس‌اندازهای خود برای ورود به بورس استفاده کنند نه دارایی‌هایشان، گفت: برخی افراد با فروش آپارتمان یا خودروی خود اقدام به ورود در بازار سرمایه می‌کنند در حالیکه توصیه می شود، افراد «دارایی» خود را تبدیل به منابع مورد نیاز در این بازار نکنند. این بازار ریسک بالایی دارد و سهامدارن تازه وارد باید با مبالغ اندک و در بازه زمانی مشخصی به این بازار وارد شوند.

رادیوسهام

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *