کروی

کروی گروه بنگاه‌ها : برنامه سال‌جاری مجتمع سرب و روی انگوران، استخراج ۷۵۰ هزار تن بوده که با پیشی گرفتن از برنامه، تا ۱۵ اسفندماه، ۸۱۸ هزار تن در بخش روباز تولید شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری میزان تولید از ۸۳۰ هزار تن فعلی فراتر رود. به گزارش روابط‌عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، امید فلاح، مدیر مجتمع سرب و روی انگوران با بیان این مطلب گفت: معدن سرب وروی انگوران در دو بخش روباز و زیرزمینی درحال فعالیت است که ذخیره باقی‌مانده بخش روباز آن حدود ۴ میلیون تن است و طی مدت ۴ تا ۵ سال آینده این ذخیره استخراج می‌شود.

میدکو

میدکو گروه بنگاه‌ها : مجتمع فولاد زرند ایرانیان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شرکت میدکو، با تولید ۷/ ۱ میلیون تن فولاد گامی بزرگ در صنعت فولاد کشور بر خواهد داشت.
بهره‌برداری از واحد اگلومراسیون شرکت فولاد زرند ایرانیان با حضور دکترپورمند مدیرعامل شرکت میدکو با برقراری تماس تلفنی با دکترقاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و رئیس هیات‌مدیره میدکو و همچنین با حضور مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان، فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان زرند آغاز شد.

خصدرا

خصدرا در گزارش ۶ماهه حسابرسی شده ۴۰۵ ریال محقق کرده بود و در ۹ ماهه این عدد ۸۷۳ ریال سود محقق کرده که ۱۸۲% از مدت مشابه سال قبل بهتر است و عدد خوبی در صورت های مالی داشته است.

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *