ولساپا

ولساپا در اسفند کمی عقب گرد کرد و ۴۴۸ میلیارد ریال فروش داشت و ۲۲۱ میلیارد ریال هزینه مالی … در بهمن خوب بوده و ۵۵۱ میلیارد ریال درامد داشته و ۱۹۸ میلیارد ریال هزینه مالی دارد . دی با درامد ۳۰۳ میلیارد ریالی مواجه بوده و ۲۱۷ میلیارد ریال هزینه مالی داشته است ولی در کل ۳ ماهه اخیر خوب بوده .۱۲ ماهه ۷۲۹۶ میلیارد ریال درامد و ۳۳۱۳ میلیارد ریال هزینه مالی دارد . در اسفند ۱۲۷ میلیارد ریال تسهیلات اعطایی دارد.

افق

خبرخوب برای افق پیشتر در گزارشات تفسیری مدیریت و بودجه ارائه شده در سامانه کدال، تعداد فروشگاه های این شرکت در پایان سال ۱٫۶۰۰ فروشگاه اعلام گردیده بود، لیکن با توجه به روند توسعه افتتاح فروشگاهها این تعداد تا کنون به ۲٫۰۰۰ فروشگاه رسیده است . این موضوع موجب تغییرات در وضعیت مالی و عملکرد شرکت گردیده است ، که متعاقبا در گزارشات مالی آتی منعکس و گزارش می گردد.

دجابر

شفا دارو و توضیحات مربوط به ملک دجابر عطف به مزايده واگذاري املاک شرکت داروسازي‌ جابرابن‌ حيان‌ از شرکت­هاي فرعي تحت مديريت شرکت سرمايه­ گذاري شفادارو (با مالکيت ۶۰/۲۸ درصد)، ارزش واگذاري ملک مذکور معادل ۱۷۴،۵۰۰ ميليون ريال مي­باشد که طبق تفاهم سه­ جانبه (جابرابن حيان- شفادارو- آينده پويا) به عمل آمده با سهامدار عمده اين شرکت، به عنوان کسر سود سهام پرداختني به شرکت سرمايه­ گذاري شفادارو محسوب و رقم سود خالص ناشي از مزايده انجام شده به ميزان ۱۶۲،۸۳۱ ميليون ريال خواهد بود که سود سهام سال مالي ۱۳۹۸ شرکت داروسازي‌ جابرابن‌حيان‌ را به همين ميزان افزايش خواهد داد. لازم به ذکر است براساس ميزان سهامداري شرکت سرمايه­ گذاري شفادارو در داروسازي‌ جابرابن‌ حيان‌، معامله مذکور تأثيري معادل ۹۸٫۱۵۴ميليون ريال بر ميزان سود شرکت سرمايه­ گذاري شفادارو براي سال مالي ۱۳۹۸ خواهد داشت.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *