گکیش

افزایش سرمایه در گکیش گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۶۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۰۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي و تامين سرمايه در گردش که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

ثجوان

ثجوان احتراماً، پیرو نامه شماره ۱۱۵۲/ص/۹۸ مورخ ۱۷/۱۰/۱۳۹۸ درخصوص دادخواست بدوی علیه مدیران شرکت کیهان تبادل بابت چک ضمانت دریافتی به شماره ۱۷۰۰۶۴/۹۰۵۳ به مبلغ ۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۲۵۶ ریال با خواسته مطالبه وجه چک و خسارت دادرسی و تأخیر تأدیه، دادنامه شماره ۹۸۰۹۹۷۰۰۰۲۵۰۲۹۴۹ توسط شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی عدالت تهران مبنی بر محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ چک و هزینه دارسی و حق الوکاله وکیل و خسارت تأخیر تأدیه از تاریخ چک (سررسید) صادر گردید که رأی صادره ظرف ۲۰ روز قابل تجدید نظر خواهی در محاکم محترم تجدید نظر استان تهران می باشد. لذا با عنایت به منظور نمودن مبلغ چک به حساب بدهی شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران (هلدینگ)، وصول مبلغ چک آثار سود و زیانی برای این شرکت نخواهد داشت. بدیهی است اقدامات شرکت پس از نهایی شدن رأی دادگاه اجرای حکم صادره خواهد بود.

سخاش

سخاش از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. شايان ذکر است در محدوده زماني مورد نظر شرکت هيچگونه اطلاعات با اهميتي که تاثير گذار باشد نداشته و علت اصلي نوسانات قيمت سهام مربوط به عرضه و تقاضاي بازار مي باشد. بديهي است در صورت وقوع هرگونه رويداد با اهميت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات شرکت هاي ثبت شده نزد سازمان افشا مي شود.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *