بانک دی

به اطلاع سهامداران محترم بانک دی می‌رساند در جلسه‌ی صمیمانه‌ای که در روز چهارشنبه مورخ ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ با حضور ۳ نفر از نمایندگان سهامداران حقیقی شرکت سهامی عام بانک دی و مدیرعامل محترم بانک دی جناب آقای دکتر برات کریمی و همچنین معاونان و مدیران ارشد بانک دی برگزار گردید، پیرامون رویدادها و اتفاقات مثبت، که با حضور موفق و روشن هیات مدیره جدید آغاز گردیده است،

بحث و تبادل نظر شد که اهم آن به شرح زیر به اطلاع می رسد.

۱. خوشبختانه شرکت سهامی عام بانک دی برای اولین بار پس از سال‌ها و ماه‌های متمادی در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ موفق به شناسایی سود از محل عملیات بانکی و فروش دارایی‌ها گردیده و زیان انباشته بانک روند کاهشی داشته است. (این موضوع در گزارشات عملکرد ماهیانه منتشر شده در سامانه کدال قابل بررسی و تدقیق است.)

۲. با تدبیر و برنامه‌ریزی دقیق مدیران محترم بانک و اقدامات ایشان در اسفند ماه سال ۱۳۹۸، بانک دی موفق گردیده هزینه تمام شده پول را بیش از ۴ واحد درصد کاهش دهد که در حوزه بانکداری رقمی چشمگیر و قابل توجه است. این مهم در حالی محقق گردیده است که نه تنها اثری بر منابع بانک دی نداشته بلکه روند دسترسی بانک به منابع پولی چشم انداز روشنی دارد. (این موضوع در گزارشات عملکرد ماهیانه منتشر شده در سامانه کدال قابل بررسی و تدقیق است.)

۳. در راستای اقدام در خصوص “مهلت اعطا شده توسط هیئت پذیرش اوراق بهادار جهت خروج بانک دی از شمولیت ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاحی قسمتی از قانون تجارت تا پایان ۳۱ تیر ماه سال ۱۳۹۹” ، اقدامات لازم با رعایت صرفه و صلاح کلیه سهامداران محترم بانک در جریان است و “یقییناً” تا پیش از مهلت تعیین شده توسط هیئت پذیرش اوراق بهادار، شرکت سهامی عام بانک دی با کاهش زیان انباشته و همچنین افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها نسبت به خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت اقدام خواهد کرد. بالطبع برای تحقق این مهم مجمع عمومی فوق العاده مربوط به این موضوع (مجمع افزایش سرمایه) پیش از پایان مهلت قانونی برگزار خواهد شد.

۴. بررسی های مقدماتی حاکی از افزایش بیش از ۳ برابری درآمد‌های غیرمشاع بانک (درآمد از محل عملیات بانکی و کارمزدهای دریافتی) است و برنامه‌ریزی بلندمدت برای افزایش مستمر و پایدار سهم این درآمدها در نظر گرفته شده است.

۵. نتایج و بازخوردهای اولیه بدست آمده از اقدامات موثر مدیران بانک در حوزه عملیات بانکی، نویدبخش حرکت در مسیر جبران کامل زیان انباشته و ثبت سود عملیاتی در شش ماهه دوم سال مالی ۱۳۹۹ است.

۶. مدیرعامل محترم شرکت سهامی عام بانک دی، جناب آقای دکتر برات کریمی، ضمن تکذیب شایعات منتشر شده پیرامون فروش نیروگاه دماوند به یکی از بانک‌ها، بر انجام کلیه اقدامات در حوزه فروش دارایی‌ها و یا تجدید ارزیابی آن‌ها با رعایت صرفه و صلاح بلندمدت همه سهامداران موکداً تاکید فرمودند.

۷. اقدامات اساسی برای بازسازی چهره اجتماعی بانک و موضوعات Branding و Customer base توسط مشاوران خبره و مجرب در دست اقدام است. در آینده نزدیک “بانک دی” سهم قابل توجهی از ارایه خدمات نوین و مدرن در شبکه بانکی کشور را بر عهده خواهد داشت.

ذوالفقاری و سپیانی

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *