به بانک ها مجوز داده شد تا از محل منابع خود به صورت موقت نسبت به خرید سهام اقدام کنند!

نکته مهم اینجاست که تعداد بانک های موجود در بورس عدد با اهمیتی است که هر کدامشان در میان بیمه ها، لیزینگ ها، تامین سرمایه ها و حتی شرکت های تولیدی زیرمجموعه هایی دارند.

تقریبا هیچ بانکی در بورس نیست که ۴-۵ زیر مجموعه بورسی شده نداشته باشد. این امکان حمایت به این معنا است که بانک ها می توانند از زیرمجموعه های خود حمایت کنند که مجموع آن تعداد نمادهای زیادی است.

ضمنا هلدینگ ها مکلف شده اند که نسبت به بازارگردانی زیرمجموعه ها اقدام کنند.

از امروز اعتبارهای مشتریان نزد کارگزاری ها نیز شارژ شده ضمن اینکه صندوق های درآمد ثابت هم می توانند تا سقف ۱۵درصد نسبت به خرید سهام اقدام کنند.

با توجه به ریزش اخیر، به نظرم حتی اگر حمایتی نمی شد هم بازار آرام می گرفت. به واقع در نقطه ای جذاب، کم ریسک و با انتظار بازدهی بالا، تزریق نقدینگی هم آغاز شده است و صندوق های درآمد ثابت از ورود به بازار قطعا سود بیشتری نسبت به اوراق کسب خواهند کرد.

#بانک       #مجوز       #بورس       #بیمه

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

ضمنا هلدینگ ها مکلف شده اند که نسبت به بازارگردانی زیرمجموعه ها اقدام کنند.از امروز اعتبارهای مشتریان نزد کارگزاری ها نیز شارژ شده ضمن اینکه صندوق های درآمد ثابت هم می توانند تا سقف ۱۵درصد نسبت به خرید سهام اقدام کنند.با توجه به ریزش اخیر، به نظرم حتی اگر حمایتی نمی شد هم بازار آرام می گرفت. به واقع در نقطه ای جذاب، کم ریسک و با انتظار بازدهی بالا، تزریق نقدینگی هم آغاز شده است و صندوق های درآمد ثابت از ورود به بازار قطعا سود بیشتری نسبت به اوراق کسب خواهند کرد.ر گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *