آریا

آریا در تیر و مرداد خوب بوده
در اردیبهشت ۹۰۵۸ میلیارد ریال فروش داشته است  . پلی اتیلن سبک  ۱۰۱,۵۸۴,۹۶۴ ریال و اتیلن ۵۴,۸۹۷,۰۵۶ ریال بوده است  .
در خرداد فروش به  ۸۳۸۴ میلیارد ریال رسیده و پلی اتیلن سبک۱۱۹,۸۶۶,۵۱۸   ریال و اتیلن ۶۶,۲۷۹,۳۱۶  ریال . در تیر فروش ۱۱۷۳۵ میلیارد ریال بوده  پلی اتیلن سبک صادراتی ۱۴۲,۶۵۵,۴۴۵  ریال و اتیلن ۸۵,۹۹۶,۲۰۹    ریال  و مرداد  هم ۱۱۷۰۶ میلیارد ریال
جمعا۵ ماهه  ۴۷۱۷۰   میلیارد ریال بوده و از مدت مشابه ۳۵۷۱۴  میلیارد ریال  است . گزارش خوبی برای مرداد  است.

پرداخت

پرداخت در فروردین با فروش ۱۸۰۸ میلیارد ریالی مواجه بوده است سهمی که اردیبهشت ۱۹۷۰ میلیارد ریال درامد بوده و در خرداد با رشدی خوب ۲۲۰۹ میلیارد ریال بوده و تیر ۲۲۹۲ میلیارد ریال و مرداد هم ۲۳۶۹ میلیارد ریال . ۵ماهه ۱۰۸۰۲ میلیارد ریال درامد داشته است . کل سال قبل ۲۰۸۰۳ میلیارد ریال بوده است.

شسپا

شسپا سهم در فروردین ۱۴۷۷ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش صادراتی ۵۷,۴۱۱,۱۸۱ و داخلی ۸۵,۶۵۳,۷۴۳ ریال است .
سهم در اردیبهشت با فروش ۲۸۹۳ و نرخ فروش ۷۷,۱۷۲,۲۲۷ داخلی و صادراتی ۳۵,۲۲۷,۰۵۳ ریالی مواجه بود .
در خرداد بسیار خوب بود و ۴۴۴۲ میلیارد ریال فروش زد. نرخ صادراتی رشد خوبی کرده و ۵۰,۲۱۹,۸۰۷ ریال بود. در تیر ۵۰۰۳ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش ۶۴,۰۳۲,۲۹۱ ریال بوده . در مرداد با کمی افت ۴۸۱۴ میلیارد ریال فروش داشت و جمع فروش به ۱۸۶۳۱ میلیارد ریال رسید . سال قبل ۲۰۷۸۸ میلیارد ریال بود.
بتا سهم
برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.
آریا در تیر و مرداد خوب بوده در اردیبهشت ۹۰۵۸ میلیارد ریال فروش داشته است  . پلی اتیلن سبک  ۱۰۱,۵۸۴,۹۶۴ ریال و اتیلن ۵۴,۸۹۷,۰۵۶ ریال بوده است  .
در خرداد فروش به  ۸۳۸۴ میلیارد ریال رسیده و پلی اتیلن سبک۱۱۹,۸۶۶,۵۱۸   ریال و اتیلن ۶۶,۲۷۹,۳۱۶  ریال . در تیر فروش ۱۱۷۳۵ میلیارد ریال بوده  پلی اتیلن سبک صادراتی ۱۴۲,۶۵۵,۴۴۵  ریال و اتیلن ۸۵,۹۹۶,۲۰۹    ریال  و مرداد  هم ۱۱۷۰۶ میلیارد ریال جمعا۵ ماهه  ۴۷۱۷۰   میلیارد ریال بوده و از مدت مشابه ۳۵۷۱۴  میلیارد ریال  است . گزارش خوبی برای مرداد  است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *