مقایسه ریزش سهم شبندر با ریزش سال ۹۲

سهم در بازار خرسی خوفناک سال ۹۲

💠در سال ۹۲ سهم طی دو سال ۷۶٪ افت کرد، اما در مدت اخیر (۵ هفته) سهم ۴۲٪ سقوط کرده است.
اندازه زمانی افت اخیر اصلا شبیه یک مارکت خرسی نیست، چون یک مارکت خرسی باید دارای دو پارامتر زمان و‌ قیمت باشد. یعنی افت قیمت همراه با زمان.

💠چون ضرب ریزش سنگین و در کوتاه مدت بوده، به نظرم اینجا پایان روند نیست و موجی اصلاحی درون موج انگیزشی بزرگتر است و یک تکه قوی از صعود تا ۸ الی ۱۲ هزار تومان باقی است.

مهدی میرزایی

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

مقایسه ریزش سهم شبندر با ریزش سال ۹۲ در سال ۹۲ سهم طی دو سال ۷۶٪ افت کرد، اما در مدت اخیر (۵ هفته) سهم ۴۲٪ سقوط کرده است.
اندازه زمانی افت اخیر اصلا شبیه یک مارکت خرسی نیست، چون یک مارکت خرسی باید دارای دو پارامتر زمان و‌ قیمت باشد. یعنی افت قیمت همراه با زمان. چون ضرب ریزش سنگین و در کوتاه مدت بوده، به نظرم اینجا پایان روند نیست و موجی اصلاحی درون موج انگیزشی بزرگتر است و یک تکه قوی از صعود تا ۸ الی ۱۲ هزار تومان باقی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *