رکورد شکنی فروش آریا در شهریور

در این ماه ۵۶ هزار تن اتیلن تولید شده است. میانگین تولید ماهانه در سال ۹۸ نزدیک به ۷۹ هزار تن بوده و میانگین تولید ۵ ماه ابتدای سال ۹۹ نیز ۹۴ هزار تن گزارش شده است. علت کاهش تولیدات ماه جاری اورهال یک هفته ای شرکت بوده است

شرکت در شهریور فروش عالی ۸۳ هزار تنی گزارش کرده و ۵۴ هزار تن از فروش صادراتی بوده است. در ۶ ماهه اخیر ۵۵۸ هزار تن محصول فروخته است. میانگین فروش ماهانه سال ۹۸ نیز ۸۹ هزار تن بوده که ۵۷ هزار تن سهم صادرات بوده است.

در آمد فروش آریا در ۳ ماه فروردین تا خرداد به ترتیب ۷۳۴، ۹۰۶ و ۸۳۸ میلیارد تومان بوده، در تیر ماه فروش عالی ۱٫۱۶۳ میلیارد تومان گزارش شده که در مرداد ماه ۱٫۱۷۱ میلیارد تومان است و در شهریور عدد عالی ۱٫۳۵۶ میلیاردی را دارد.

میانگین نرخ پلی اتیلن تیر ۱۳۶٫۶۵۰ ریال/کیلو گزارش شده است در مرداد با رشد ۱۴ درصدی برابر ۱۵۵٫۰۰۰ ریال/کیلو است و شهریور با رشد ۱۸ درصدی برابر ۱۸۴٫۵۱۵ ریال/کیلو است. متوسط نرخ سال ۹۸ و نرخ خرداد ۹۹ به ترتیب ۹۶٫۳۰۸ و ۱۱۲٫۷۱۵ ریال بوده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

میانگین نرخ پلی اتیلن تیر ۱۳۶٫۶۵۰ ریال/کیلو گزارش شده است در مرداد با رشد ۱۴ درصدی برابر ۱۵۵٫۰۰۰ ریال/کیلو است و شهریور با رشد ۱۸ درصدی برابر ۱۸۴٫۵۱۵ ریال/کیلو است. متوسط نرخ سال ۹۸ و نرخ خرداد ۹۹ به ترتیب ۹۶٫۳۰۸ و ۱۱۲٫۷۱۵ ریال بوده است.میانگین نرخ پلی اتیلن تیر ۱۳۶٫۶۵۰ ریال/کیلو گزارش شده است در مرداد با رشد ۱۴ درصدی برابر ۱۵۵٫۰۰۰ ریال/کیلو است و شهریور با رشد ۱۸ درصدی برابر ۱۸۴٫۵۱۵ ریال/کیلو است. متوسط نرخ سال ۹۸ و نرخ خرداد ۹۹ به ترتیب ۹۶٫۳۰۸ و ۱۱۲٫۷۱۵ ریال بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *